analytics

maandag 27 augustus 2018

Een kaart en een taart 210 - Zoë 10

Dag bloggers,

Onze kinderen zijn goed thuis gekomen hoor!
Het was nog een spannende aankomst eigenlijk. 's morgens had ik een mail met de uren van hun vlucht aangekregen en de hele dag heb ik rondgelopen met het idee dat ze om 0.35 zouden landen... 's Avonds ben ik nog met zoon Yannick en dochter van mijn man Jolien naar de film geweest. Daarna terug naar huis en om wakker te blijven toch nog maar wat tv gezien. We kregen in de loop van de avond een bericht dat ze een half uur vertraging hadden, dus in mijn hoofd gingen ze rond 1u landen. We zouden ruim op tijd om middernacht naar de luchthaven vertrekken. Yannick ging mee omdat met 2 's nachts rijden altijd fijner is. En hij wou graag zijn zussen mee ophalen. Toen we onderweg waren zei hij nogal laconiek: "Ge weet toch dat ze over 3 miunuten landen?" Elise heeft een foto van de nieuwe vluchturen gestuurd en ze landen om 0.18u... Wat bleek? Ze gingen in eerste instantie niet landen om 0.35u maar om 23.35u. Dat had ik even fout onthouden...
Dus kreeg ik een beetje stres want ik wou er ruim op tijd zijn om hen op te wachten... Om 0.50 waren we dan op de luchthaven en ze waren al wel ontscheept maar waren nog op hun bagage aan het wachten. Uiteindelijk kwam die maar niet... 1 kleine koffer en 1 handbagage hadden ze, de rest niet. 3 grote koffers, 1 ingescheepte handbagage en de buggy stonden nog in Lissabon, waar ze hadden moeten overstappen. Het eerste vliegtuig had anderhalf uur vertraging en het tweede vliegtuig had op hen gewacht, maar niet alle bagage was tijdig overgeladen... Met als resultaat dat ze pas tegen half 2 buiten kwamen en dat we pas na 2u thuis waren...
Maar wat was ik blij om Laura, Caroline en Eva terug thuis te hebben... Eva is groot geworden op die maand tijd en de meisjes zagen er goed en ontspannen uit... Blij dat iedereen weer veilig terug thuis was!
Uiteindelijk lag ik om kwart na 3 in mijn bed... En ik moest om 8u bij de kapper zijn... hmmm... denk niet dat ik er zo fris uit zag op zaterdagochtend... haha!!
En de bagage? Die is zondagnamiddag netjes bij ons thuis afgeleverd...

Zal ik dan nu maar taart op jullie loslaten?
Zoë, dochter van collega Cathy werd  jaar. Ze kreeg een disco-feestje en daar hoorde uiteraard een discotaart bij... met discobolletjes en felle kleurtjes...
En voor Zoë maakte ik er dan ook een passende kaart bij...

Papier: Bazzil en glitterpapier
Afbeelding: internet
Letters: Kaiser Kraft
Cijfers: Gummiapan
Muzieknoten: Memory box




Zoë kreeg van haar mama en papa een gsm kado. En die moest op de taart passen. Toen de taart naar Zeë werd gebracht, begon die ineens te bellen. Haar grote broer had zich verstopt en belde haar op, zodat ze meteen moest opnemen. Wat was de verrassing geslaagd. Zoë dacht dat ze pas op haar 12 jaar een gsm zou krijgen, dat hadden haar mama en papa haar zo verteld...
Hieronder zie je de gsm met hoesje op een staandertje op de taart staan.
Helemaal gepersonaliseerd, helemaal geslaagd en vooral heel lekker!
Zoë tevreden, mama en papa tevreden en allen die mee mochten eten vonden het lekker...

 

Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

Morgen ben ik er met leuk nieuws en een oproep. Komen jullie zeker terug kijken? 

4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

fijn dat je dochters en kleindochter weer goed thuisgekomen zijn, wat stressy, maar alles is duidelijk op zijn pootjes gevallen! Toffe taart en kaart, en wat verrassend leuk gedaan met die gsm!

Nicole Parmentier zei

Superleuk en hip deze taart met kaart!!

martina's kaartjes zei

ziet er weer toppie uit ! helemaal geslaagd
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Oi Nancy, dat was een luchthaven avontuur! Fijn dat ze veilig en wel terug zijn. Je kaart is gaaf bij de mooie taart. Leuk idee om het zo te doen met de GSM.