analytics

vrijdag 17 augustus 2018

Stoeltje voor Lio Jane

Dag bloggers,

Wat had ik gisteren een leuke dag. Voor hen die zich ongerust over me maken, geen nood... Ik heb vakantie nu en doe af en toe wel leuke dingen tussen al de werken hier... Gisteren was ik op stap met Martina en Sandrine. We zijn bij hobbyvriendin Francisca op bezoek geweest... Kobe was super blij met zijn kaart, die krijgen jullie nog wel een keer te zien... We waren nogal laat thuis want we zijn nog bij Francisca's buurvrouw en vriendin Lies Bulteel langs geweest. Die maakt allerlei potten en servies... Super mooi, we waren helemaal onder de indruk van haar werk... En ook van het werk van haar man... Mensen, wat zijn die creatief! Maar dan op een heel ander vlak... Bewondering  alom. Lies heeft opendeurweekend en toont al haar mooie spullen. Je moet haar maar een keer googelen... (klik op haar naam hierboven, dan kom je op haar site)

Lio Jane kreeg haar eerste feestje. Als ik naar een babyborrel ga van baby's waarvoor ik de geboortekaarten maakte, neem ik steeds een stoeltje mee. Dat schilder ik dan in de kleuren van het geboortethema. Dus ook voor Lio Jane...
Mama Caroline was blij verrast en zei: " Ik wist dat jij die maakte, maar ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat ik er ook ééntje zou krijgen..." Leuk toch?
Opdracht volbracht en geslaagd bij de ontvangst... Leuk toch?



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. Wij gaan hier nog wat verder afbreken... Gelukkig heb ik verlof en slaap ik super lekker in de kamer van één van mijn dochters die het huis uit zijn... Manlief blijft werken en doorgaan met de verbouwing... Hoedje af. Hij doet toch maar al het zware werk... Ik ga nog maar eens een aanmoedigingskaartje voor hem maken... 

Tot maandag, dan trakteer ik jullie weer op taart!

5 opmerkingen:

Francisca zei

Het was gisteren inderdaad weer super gezellig .
Het doet me plezier dat je hebt genoten van de ontmoeting van Lies en Fons .
De stoel is weer TOP. Iedereen wil toch graag zo een cadeau krijgen !!!!!
vele groeten en een fijne werkdag xx

Nancy Soetaert zei

wat lees ik: Jij slaapt en je man blijft werken???? ....
Niet evident om zo 'in de rammel' te wonen! Maar het wordt vast beter en dat zijn dan natuurlijk de leuke vooruitzichten!
Supermooi stoeltje voor Lio Jane! Een geschenk om te blijven koesteren!
Efkes gegoogeld op de buurvrouw van Francesca: prachtig werk!
groetjes
Nancy

Jantine zei

Heel leuk dit stoeltje! Mooi cadeautje.
En gezellig dat dagje met de hobbydinnen.
Groetjes
Jantine

Unknown zei

Dank voor je lieve complimenten. De eerste dag was alvast geslaagd. Tot een volgende keer. Gr Lies

Enny zei

Wauw, jij bent goed bezig, niet makkelijk met "bouw-rommel" in huis ! Tof dat je zo'n mooie dag had. Ik ben net terug uit vakantie, daarom deze late reactie. Groetjes, Enny