analytics

vrijdag 24 augustus 2018

Davina en Tim zeiden ja!

Dag bloggers

Wat ben ik toch een kieken soms... Zet ik gisteren een kerstkaart op mijn blog en vergeet ik hem te linken aan 52 weeks... Eigenlijk had ik eerst dit bericht geschreven en vergat ik een beetje dat het donderdag was. Dus programmeer ik deze voor vandaag, zet een nieuw bericht, link hem wel aan mijn fb maar niet aan de kerstgroep... Ja, dan is het zo maar een keertje...
't Was een leuke dag, ik heb zo veel dingen gedaan in mijn ateljee maar geen bestellingen... Die zijn dan voor vandaag...
Vanavond ga ik met Jolien, de jongste van mijn man naar de film... Voor haar verjaardag. We gaan eerst ergens iets eten met manlief er bij maar die vindt de cinema niet zo leuk. Dus gaan we zonder hem. Zoon Yannick gaat ook mee want die wil het vervolg op Mamamia ook graag zien... En hij wil daarna nog verder met me mee... Want... Vannacht komen Laura, Caroline en Eva thuis. Hun Senegal-rip zit er dan op. Ze landen om 0.35u in Zaventem... En zo 's nachts op de luchthaven gaan wachten is wel leuker met 2... Dus mag Yannick eerst mee naar de film,

Maar eerst heb ik nog een leuke kaart voor jullie klaar staan. Tim (onze loodgieter) is twee maanden geleden getrouwd. Ik hoorde het van dochter Caroline want die is collega van Tim zijn schoonmoeder... Zijn dochter Noor was zo enthousiast en vertrouwde haar oma toe dat ze zo gelukkig was dat ze nu eindelijk met z'n 4-en getrouwd waren... Dat bracht mij op het idee om hun 4 namen op de trouwkaart te zetten, speciaal voor Noor...
Toeval wil dat die qua lengte ook mooi onder elkaar pasten, mama bovenaan, dan de kindjes en papa Tim onderaan...
En Tim, die was aangenaam verrast. Hij heeft zijn dochter ook verteld dat ik het speciaal voor haar had gedaan en Noor was super blij met alle namen op de kaart... "Kijk mama, die mevrouw weet dat gewoon!" En daar doe je het toch voor hé?

Papier: Bazzil en Action
Harten: X-Cut
Letters ja: Memory Box
Letters scrabble: uit voorraad


Ik ga een fijn weekend tegemoet! Alle kinderen terug thuis (behalve schoonzoon Djiby, die blijft nog wat bij zijn familie in Senegal) en zondag een uitgesteld moederdag-etentje... En vooral genieten dat Eva er terug is. Wat heb ik die kleine spruit gemist! Ze kruipt ondertussen, heeft een tandje en is ongelooflijk gegroeid... En straks zie ik het allemaal!

Tot maandag want er staat alweer een taart op jullie te wachten...
En dinsdag heb ik nieuws!! Dus kom zeker maar terug langs!!

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi verhaal van Noor. De zoon (3) van een vriendin van mijn dochter zei ook op de trouwerij: Nu ben ik met mamma getrouwd. Zo gaaf hoe kinderen denken.
Je kaart is super!!
En geniet maar lekker van kleine Eva!
Tot maandag en anders zeker dinsdag!

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart met een verhaal!
Geniet van je avondje uit én zeker van de thuiskomst van je kroost!
Fijn weekend
Nancy

Marfien zei

leuke kaart met een mooi verhaal.

Enny zei

Wauw, een heel mooie trouwkaart, tof met die namen en het verhaal erachter ! En nu maar genieten van de thuisgekomen familie ! Groetjes, Enny