analytics

donderdag 23 augustus 2018

52 weeks to Christmas - Verry Merry Christmas!

Dag bloggers,

Gisteren heb ik mezelf een dagje rust gegund... Ik heb me teruggetrokken in mijn ateljee... Workshop van september voorbereid (ik ben er zo tevreden over!) en verder wat kaartjes gemaakt voor een groot project waarmee ik bezig ben en waar jullie binnenkort meer over te weten komen (nee, geen geboorte of zo...) Ik ga hiervoor volgende week jullie hulp inroepen... (spannend hé?)
Vandaag staat er eerst wat administratie voor ons theater gepland (ik ben dan ook secretaris, dus dat hoort er bij) en daarna sluit ik me terug op in mijn hok! Heb een pak bestellingen klaar liggen... Vanavond geef ik dan weer terug een workshop. Ik kijk er nu al naar uit... (oei, dan moet alles weer opgeruimd zijn...)

Maar het is kerstkaartendag vandaag en dus mag ik jullie eerst een kerstwens toesturen...
Vandaag krijgen jullie een ster van mij...

Papier: Bazzil
Tekststempel: sorry, vergeten...
Ster en lintje uit voorraad



4 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Hey Nancy, wat een lief kerstkaartje is dit! Zou met een hartje i.p.v. het sterretje ook een leuk idee voor een geboortekaartje zijn. Je lift-kaart voor Fien was ook supergoed gelukt, echt een leuk idee om het geboortekaartje als inspiratie te nemen! Ik ken je blog wel al van het KKT maar was nog geen volger zag ik.. nu wel!

Enny zei

Een mooie kerstkaart, die ster met dat lintje is tof ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Ik moet een beetje lachen om je berichtje. Ik lach je niet uit, maar ik vind het gewoon grappig dat je schrijft dat je jezelf en dagje rust gunt en dan vervolgens schrijft wat je allemaal gaat doen op 1 dag!!! Klinkt niet als rust, wel als ontspanning.... Je kerstkaart is in elk geval erg leuk.

Nancy Soetaert zei

Deze had ik idd gemist, gewoonlijk zie ik op donderdag jouw kaartje al op de bus op weg naar het werk, nu ben ik ook met vakantie en heb gewoon de gelinkte kaartjes 'bezocht' ipv mijn leeslijst af te lopen. Mooi met die ster met lintje!
Groetjes
Nancy