analytics

woensdag 19 mei 2021

voorlees beer

Dag bloggers,

Het is allemaal wat later vandaag... Gisteren had ik al een halve strijk gedaan op dit moment, vandaag ben ik iets later opgestaan... Moet eens kunnen zeker? Dus nu snel nog een berichtje plaatsen voor ik naar mijn werk vertrek... 

Vandaag staat voorlees-beer op het programma... Hij leest een verhaaltje voor het slapen gaan voor maar ik heb de indruk dat hij er zelf bij in slaap is gevallen...  Ik combineerde de kleur van het boek met het achtergrondpapier en het lintje... Denk dat deze kaart ook naar een iets ouder persoon gestuurd kan worden. Het is alweer ééntje van de serie die ik voor oma Beer maakte... 

Berenstempel: Bedtime story van Stampabilities
ingekleurd met Copics



1 opmerking:

GerJanne zei

Ach wat een schatje zeg! Kan me helemaal voorstellen, het in slaap vallen boven een boek, hihihi....