analytics

donderdag 20 mei 2021

kerst beer

Dag bloggers,

Niet veel te vertellen vandaag, ik post snel mijn kerstkaart, dan kan ik voor ik ga werken nog de hele beneden poetsen... Altijd fijn om dan straks aan een 'proper weekend' te beginnen... 

Nu ik volop in de berenkaarten zit, kan deze alvast zijn intrede maken... In de serie van 30 berenkaarten, had ik ook een paar kerst-beren verstopt. Hier de eerste er van... 

Deze kleine lieverd (is hij niet schattig?) wil iedereen alvast een 'Merry and Bright' kerstfeest wensen.

Papier: Bazzil en Action
Beer: Forever Friends
ingekleurd met copics
Tekst: Mama Elephant



9 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en het beertje is inderdaad schattig!
groetjes en een fijne dag, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige beer erop leuk dp papier met de boompjes
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

Mooi kerstkaartje.
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

Diny zei

Het is zeker een lieverd Nancy.
Mooi zo in de traditionele kleurtje!
Groetjes Diny

Antjes kaartcreaties zei

Schattig kaartje met het beertje en dat leuke dp. Mooi hoe je de tekst verwerkt hebt op de kaart.
Groetjes Antje

Rosina zei

Heel lief dit kerstkaartje Nancy, zo een lief beertje erop en een mooie tekststans erop gemaakt..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

marian zei

Een leuke beren kerstkaart.
groetjes van Marian.

Creatiels zei

Een leuke reeks berenkaartje en dit beertje schattig.
Groetjes en nog een fijne avond
Els

Jantine zei

Wat een schatje, Nancy. En zo leuk met die grote tekst!
Gisteren had ik een erg lange werkdag, daarna was ik te moe om nog een blogronde te doen.
Maar vandaag is je kaartje nog net zo mooi! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC