analytics

maandag 24 mei 2021

Een kaart en een taart 285 - Frank 20 jaar dienst

Dag bloggers,

Collega Frank was enkele weken geleden 20 jaar in dienst. Een maand eerder was collega Erik 30 jaar in dienst... En over enkele maanden ben ik zelf 20 jaar in dienst. Eigenlijk ben ik dat al sinds november vorig jaar maar ik heb een jaar als interim gewerkt en toen werd dat nog niet meegeteld voor de ancienniteit... Nu wel... jammer maar helaas... 

Maar na de super mooie taart die collega Erik kreeg, mocht die van collega Frank er ook zijn... Ik wou iets heel anders en het werd een naked cake met slagroom en fuit... Helemaal anders dus dan de chocoladebom die Erik eerder kreeg... 

En ook bij deze taart hoorde een bijpassende kaart... 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Crealies




Wil je meer zien van dit lekkers? 
Sinds kort is Bakkerin Elise van naam veranderd. Je kan haar nu vinden onder: De Bak Ster
 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy, liefs xx

Nicole Parmentier zei

Dat moet wel een hele fijne werkgever zijn als jullie er zo lang blijven werken! Je kaart (en de taart) voor collega Frank is prachtig!! Lekker stoer!
Ik heb je lieve en super leuke beterschaps kaartje ook ontvangen. Zo lief en leuk en natuurlijk helemaal in Mickey-stijl. Ik wist meteen dat hij van jou kwam. Echt een opkikkertje want het beter worden gaat veel te langzaam naar mijn zin. Er zit vooruitgang in maar ik ben er nog lang niet... Dankjewel dus voor dit steuntje in de rug!

Diny zei

Wow....dat ziet er heerlijk uit Nancy!
En leuk gedaan ook met de kaart.
Groetjes Diny