analytics

donderdag 6 mei 2021

elke week een kerstkaart - oneindige kaart

Dag bloggers,

O jee! Dat was het eerste wat ik dacht toen ik gisteren thuis kwam... Naast onze tuin zijn ze gisteren beginnen bouwen... Dat wil zeggen, nu vooral beginnen afbreken en graven... En daardoor werd een deel van de schutting tussen onze tuin en die naast ons afgebroken. En nu kan iedereen zo maar binnen kijken bij ons... Met de graafwerken, hebben ze een hele berg zand in onze tuin gedropt. En dat werd vooraf niet echt gevraagd of gemeld... 
Nu is onze tuin niet echt éne om in 'de boekskes' te zetten want er is best wel nog werk aan. Maar door de verbouwingen binnen, hebben we de buitenkant een beetje verwaarloosd. Maar we zijn van plan om die deze zomer op te ruimen en volgend jaar zouden we hem terug aanleggen. Voor de bouwwerken naast ons, heeft manlief enkele weken geleden het kippenhok afgebroken. De kippen waren er al even niet meer en de laatste haan was net dood. Er ligt dus nog een deel rommel dat naar het containerpark moet en een berg hout dat nog gekliefd en opgeruimd moet worden... Maar dat dat nu allemaal zo open-en-bloot ligt, is niet zo fijn... Als ik durf, laat ik jullie na het weekend wat foto's zien, dan begrijpen jullie wat ik bedoel... Maar nu ben ik nog even 'in shock' en moest dit even met jullie delen... 

Op donderdag krijgen jullie steeds een kerstkaart te zien. Nu doen ze bij '52 weken voor kest' op het einde van de maand steeds een uitdaging. Deze maand is het 'maak een kaart met meer dan 1 vouw'. Dus heb ik me even laten gaan en heb een oneindige kaart gemaakt. Deze snijmal lag al een tijdje klaar om eens te gebruiken en dit was de perfecte gelegenheid... 

Voor zij die dit niet kennen, je moet telkens 2 flapjes omvouwen en dan krijg je aan de andere kant iets helemaal anders te zien... De eerste twee flapjes vouw je naar boven en onder, dan zie je de rode kant, die flapjes vouw je dan weer naar links en rechts en zo ga je steeds maar door... 

Papier: Bazzil en Action
Snijmallen: Crealies - Alexandra Renke - Memory Box





Met deze kaart doe ik dus mee aan de uitdaging van '52 weeks to Christmas'... 

13 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Wat een mooie kaart en met die vouwen zit het wel goed!
Succes met de tuin.
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurtje dp papier, wat is je oneindige kaart goed gelukt ik heb het eens geprobeerd maar kwam er halverwege al niet meer uit dus ik waag me daar niet meer aan
succes met de tuin
groetjes ellen

Margo zei

Wat een supertoffe kaart Nancy.
Ik begrijp heel goed dat je in shock bent, dat kan toch zomaar niet ? Maakt helemaal niet uit hoe jouw tuin eruit ziet, het is toch gewoon het principe ook.
Groetjes
Margo

Henriët zei

Wat een leuke kaart! Heel leuk modelletje (genoeg vouwen 😂) en heel leuk afgewerkt.
Jammer dat er niet met jullie overlegd is over de bouwwerken. Zomaar zand in jullie tuin droppen is niet echt netjes. Hopelijk wordt het snel opgelost.
Groetjes van Henriët

Rosina zei

He wat vervelend dat de bouwwerkzaamheden naast jullie zoveel overlast geven en dan nog zonder vragen de tuin vol dumpen met zand is echt niet leuk...
Je kerstkaartje is onwijs leuk gemaakt ...al snap ik niet hoe het precies in zijn werk gaat...beetje ingewikkeld is deze wel ..maar het resultaat is TOP!!!
ook jij nog bedankt voor de leuke verjaardagkaart die ik deze week nog in de bus kreeg...zo lief...THANKS!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Wat een leuk model oneindige kaart, Nancy! Ik ken m in het vierkant, maar dit is veel leuker!
En wat een gedoe met de bouwwerken naast jullie, vooral als het niet echt even overlegd wordt, vervelende verrassing.
Fijn dat je meedoet met onze challenge bij 52WTC! Succes!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hé dat is inderdaad géén leuke verrassing en niet netjes om niet even te overleggen. Hopelijk wordt het allemaal netjes verder.
Een hele mooie oneindige kerstkaart Nancy. Een leuk model en heel mooi gedecoreerd met kerstspullen.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Nou dat is zeker een gedoe met je tuin! Heel vervelend dat het niet even gemeld werd, wel zo netjes! En je kaartje vind ik prachtig. Heel leuk gedaan zo'n eeuwige kaart, je blijft maar doorgaan! Fijn dat je meedoet met 52WTC en veel succes met je tuin! Groetjes Marijke.

Laurespage zei

Een hele mooie kaart, eentje met veel werk !
Groetjes, laurette

Nancy Soetaert zei

tof die neverendingkaart met de schuine hoekjes, net iets extra zo!
helemaal niet leuk als jullie zo gehinderd worden door werken bij de buren! Succes met alles!
Groetjes
Nancy 52WTC

Gina zei

Klinkt super ingewikkeld die vouwkaart, maar het resultaat is wel leuk ! Dat is niet fijn dat je zomaar een berg zand van de buren in jouw tuin aantreft. Dat zou nu toch niet mogen! En dan staan jullie nog toe dat een deel van jullie schutting wordt afgebroken. Niet netjes van de nieuwe buren. Groetjes, Gina

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

!neke zei

Dit lijken me wel genoeg vouwen !!!
Heel gaaf !
groeten Ineke
DT 52 WTC