analytics

maandag 3 mei 2021

vogelhuisje

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Hier zijn weer leuke dingen gedaan... Zaterdag en zondag heb ik geschilderd. Er kunnen alweer een paar stoeltjes de deur uit... En manlief maakte weer een deel van mijn nieuwe kast, er zitten nu ook schuifjes in... 
Als alles klaar is en mijn workshoppers mogen terug over de vloer, dan laat ik zeker foto's zien... We zijn ondertussen al meer dan een jaar bezig en er is nog wat werk maar het komt allemaal goed!!

Vandaag krijgen jullie nog een projectje dat ik vorige maand voor het DT van 'in 't Woefke maakte. Het werd een setje van 2 vogelhuisjes waavan je morgen het vervolg kunt komen bekijken. 

Papier: Bazzil en Bo Bunny
Vogelhuisje en tekst: Lawn Fawn


Morgen bijna het zelfde kaartje maar toch weer anders... benieuwd? Zeker komen kijken... 



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hey Nancy wat een leuke kaart, hier was het een rustig weekend, fijne dag vandaag liefs xx

Margo zei

Wat schattig in deze lieve kleurtjes. Jullie hebben dat wel goed gezien van het nu te doen he de verbouwing, hopelijk mogen de workshoppers snel terug over de vloer komen.
Groetjes
Margo

Diny zei

Schitterend kaartje met het lieve vogeltje Nancy!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ik vind dat vogelhuisje zo leuk staat op mijn lijstje
groetjes ellen

GerJanne zei

Schattig kaartje is het. Mooi vogelhuisje.