analytics

woensdag 26 mei 2021

Kleurenkaartenteam schakel 5 - paars en neongroen - friends

Dag bloggers,

Yeeh, het is weeral zo ver... Laatste woensdag is kleurenkaartendag! Ik wist eigenlijk al even wat ik wou maken maar door enkele drukke weekends en een weekendje weg, is het er pas gisteren van gekomen om mijn kaart te maken... Maar hé, da's nog net op tijd hé... 
En ik ben er blij mee... Vind het zelf een leuke, dat mag wel hé? 

Ik maakte zowel gisterenavond foto's als vanmorgen en deze is de beste. Maar op de kaart zijn de kleuren eigenlijk nog feller... tja, jullie kunnen het je wel voorstellen hé?


Ik ben alvast benieuwd naar alle andere kaarten en ga straks zeker kijken. Doen jullie mee een rondje? 

23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattige dino`s op je kaart, liefs xx

Diny zei

Nou ik vind hem ook mooi Nancy....wat leuk met de dino's!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat een mooie kaart Nancy!! De kleuren spatten nu al bijna van het scherm af. Echt kleurtjes voor jou hoorde ik al, ze dachten al dat jij ze gekozen had.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Het zijn wel echte kleuren voor deze dino's, leuk kaartje

Margreet zei

Wat eensuperleuke kaart, Nancy. En dat van de juiste kleuren op de foto's, daar weten we alles van.
xxx Margreet

chantal zei

Kan het me helemaal voorstellen. Fluo is zowiezo je ding. Mooie leuke kaart. Enne niet verder zeggen, ik heb ze vanmorgen gauw gemaakt. Ik schrok dat het al de laatste woensdag was
Liefs Chantal

Jantine zei

Die dino's zijn top in deze kleurencombinatie! En ja, ik kan me bij de felheid iets voorstellen, ik ken mijn eigen kaarten :-)
Toffe kaart in kleurtjes die jou volgens mij erg aanspreken (jij was ooit van het fluo-geel, nietwaar?)
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Een leuke, speelse kaart Nancy !
Groetjes, laurette

Nancy Soetaert zei

toffe dinokaart in de KKT-kleuren!
Je knuffelkaart hieronder is ook heel leuk!
groetjes
Nancy

Petra-loves-paper zei

Gaaf kkt kaartje, leuk met de dino 's, groetjes Petra

Wilma zei

Wat is dit een LIEF kaartje geworden Nancy met die 2 VRIENDELIJKE draakjes.
Liefs Wilma ☺☺☺

marijke zei

Een super leuk kaartje met deze draakjes! Daar past de kleur goed bij! Ik vind het ook een leuk kaartje geworden hoor! Groetjes Marijke

GerJanneke zei

Marfien noemt dit een LNK (laatste Nippertjes Kaart) Maar wel heel leuk!!

Margo zei

Wat een toffe kaart, zo leuk met die dino's !
Groetjes
Margo

Colien zei

Heel gaaf kaartje in de gevraagde KKT-kleurtjes: stoer en toch lief!
grtz Colien

Rosina zei

Heel lief kaartje met die schattige draakjes erop Nancy ...jouw kleur neongroen is echt de perfecte kleur...
groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leukerd, met de dino's erop! Goed geslaagd in de kkt kleuren!

martina's kaartjes zei

hahahaha, jij blijft toch altijd het beste scoren onder druk. geslaagd kaartje weer, lekker stoer met de dino's, leuk
blij met je deelname deze maand,
grtjs,martina

Nelleke zei

Wat een grappige kaart, leuk die dino’s. Ik heb ze nu ook maar nog niet gebruikt. Dat komt wel , je hebt zo een leuke kaart met en groots effect. Groetjes, Nelleke

Nynke zei

Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog. Je kaart is tof! Het groen lijkt bijna lichtgevend. Heel mooi gedaan!
Groetnis Nynke

Creatiels zei

Het is gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen op je blog. Grappig kaartje zo met de dino's.
Bedankt voor je reactie op mijn blog en hopelijk is je kleinkindje snel weer beter.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Sarah zei

Hier ben ik dan eindelijk. Ik doe mijn rondje in stukjes omdat het hier zo druk is met de kinderen en ik achter mijn scherm altijd in slaap val, dus ik probeer het zondagochtend voor de drukte en met een redelijk fris hoofd.
Tof dat je dacht aan de dino's. Het werd een leuk kaartje. Fijne zondag!
Is je kleindochter al beter? X

Linda zei

Hoi Nancy,
Ik ben een beetje laat maar hier ben ik dan!
Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de KKT kleuren.
De dino's passen goed in dit kleurenthema ;)
Hartelijke groet, Linda