analytics

maandag 17 mei 2021

happy beer

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij wel, het was zelfs een dag langer door de verlofdag van donderdag... We hebben hem dan ook nuttig besteed... 
Ja hoor, ons terras is weer helemaal spic en span! Manlief heeft er bijna een hele dag over gedaan met het afspuiten, zowel de grond als de afsluiting (nog steeds betonnen platen, maar daar gaat verandering in komen) als alle tafels en stoelen... Nu maar hopen op wat goed weer zodat we ook nog buiten kunnen zitten... En ja, ook alle ramen zijn weer netjes... Was echt nodig door al dat opspattend vuil... Mijn haar zit ook weer goed en ik heb best wel wat tijd in mijn ateljee kunnen doorbrengen... Allemaal fijn... Ook de kindjes zijn langs geweest met alweer vieze ruiten tot gevolg... haha! Dat nemen we er graag bij... 

Ik zal jullie vandaag nog eens een berenkaart tonen... Wat gaat het vooruit op deze manier... Hier is beer nummer drie... Hij geniet zo slapend op zijn tak... zalig toch hé? Dat past eigenlijk wel bij deze vakantiedag... 


Voor het maken van deze serie ben ik echt stap voor stap te werk gegaan... Eerst heb ik alle beren gestempeld en ingekleurd... 
Daarna ben ik er passend papier bij gaan zoeken. Dan heb ik mijn tekstsnijmallen er bij gehaald. Denk dat ik maar 1 tekst 2 keer heb gebruikt op de hele serie. En dan ben ik beginnen puzzlen... hoe snijd ik de beren uit, welke extra kleur papier past er bij en hoe stel ik de kaart samen... Stuk voor stuk geen te moeilijke kaarten maar wel iedere keer passend bij de beer die er op staat... Ik heb al vernomen dat oma Beer het zo leuk vindt om ze te versturen... Fijn toch? 

2 opmerkingen:

Diny zei

Ook jullie hebben de vrije dagen nuttig kunnen besteden Nancy.....nu lekker van je schone terras genieten!
Je kaartje is erg leuk geworden met de beer.
Groetjes Diny

Enny zei

Tof, dat jullie terras nu ook in orde is ! En je kaart is prachtig, zo lief met dat beertje ! Groetjes, Enny