analytics

vrijdag 28 mei 2021

een kaart en een stoeltje voor Scottie

Dag bloggers,

Vorige week zagen jullie het stoeltje voor Iris... Deze week heb ik er eentje voor Scottie... Ik kreeg het geboortekaartje online te zien, dus op de foto zie je bij het stoeltje het kaartje dat ik er zelf bij maakte om te feliciteren... 



Hieronder de foto die ik in een whatzap ontvangen heb... De juiste kleur verf was niet gemakkelijk te vinden.. Maar hé, denk wel dat het goed aangekomen is bij de ontvangers... 



Fijn weekend allemaal! Maandag terug een berenkaart... 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wederom weer een prachtig stoeltje en mooi kaartje, fijn weekend liefs xx

Nicole Parmentier zei

Een superleuk stoeltje weer, en prachtige bijpassende kaart. Ik denk dat de ouders hier heel blij mee zijn!