analytics

dinsdag 25 mei 2021

paper hugs

Dag bloggers,

Ons laatste verlengde weekend zit er op... Gisteren was een feestdag in België, dus had ik alweer een lekker lang weekend. Wij waren enkele dagen naar zee en ondanks het snertweer hebben we er toch van genoten...  In de gietende regen met de kleinkindjes naar Plopsaland (ja, de kaartjes werden lang vooraf gereserveerd) had wel iets. We hebben er zelfs in de droogmachine gestaan (lees: droogkast voor mensen - haha) en daar zijn we dan wel even van bekomen maar even later waren we alweer kletsnat! Maar het is ook een paar uurtjes droog geweest, en het voordeel was dat er helemaal niet veel volk was, dus we hoefden nergens aan te schuiven... Verder hebben we kunnen wandelen tussen de buien door en zo werd het toch een fijn weekend... 

Ik kreeg ondertussen een berichtje dat de post deze kaart bezorgd heeft. Een tweede heb ik zelf bezorgd, dus kan ik ze nu wel laten zien. Twee blogvriendinnen zijn slachtoffer geworden van het vieze beestje en kregen deze kaart van mij... Straf dat ze meteen wisten van wie ze kwam bij het open maken van de omslag... Rarara, hoe zou dat komen? 





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart Nancy, liefs xx

Caroline Cards zei

Wat een geweldig leuke kaart. En logisch dat ze weten van wie die komt, hahaha!!
Fijn dat je een goed weekend hebt gehad!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hahaha, ik zou het ook meteen weten! Superleuke kaart!

Rosina zei

Prachtig is dit kaartje voor je blogvriendin Nancy
niet moeilijk he als je zo een kaartje krijgt
Jammer dat je zoveel regen heb gehad tijdens het bezoek aan plopsaland...maar zo te lezen heeft dat de pret niet verstoord...
groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Jhaa hij staat hier in de kast hoor. Een echte Nancy!! Superleuk!