analytics

dinsdag 11 mei 2021

birthday beer

Dag bloggers,

Voor zij die ongerust zijn: Ik ben echt weer helemaal ok hoor... En ja, ik kreeg AstraZeneca maar dat wil niets zeggen... Ik hoorde verhalen van iemand die Moderna kreeg en ook 3 dagen ziek is geweest maar ook van iemand die even lang ziek was van haar 2de Pfizer-inenting... Er zit dus geen echt patroon in... 
Laat jullie vooral vaccineren en doe het voor jezelf en voor elkaar!

Zijn jullie klaar voor een nieuwe serie? Ik ga ze random en op chronologische volgorde tonen, dus geen vaste dag of zo... Ik kreeg de vraag om berenkaartjes te maken voor de familie Beer... Toen oma Beer de aankondiging deed op fb dat er terug een klein Beertje op komst was, plaatste ik als reactie dat ik ook hele leuke berenstempels heb om kaartjes mee te maken... Daarop kreeg ik meteen terug een berichtje van haar dat ze net van plan was om mij te contacteren met de vraag of ik nog eens leuke verjaardagskaarten kon bezorgen... Ik haalde dus mijn oudere berenstempels boven en begon te stempelen en te kleuren. Nadat ik zo'n 30 stempels had ingekleurd, maakte ik er allemaal verschillende kaarten mee. Bij elke afbeelding zocht ik een dp dat er bij paste en daarmee bing ik aan de slag... 
Vandaag zien jullie de eerste, maar wees gewaarschuwd... Er volgen er nog een hele reeks... 

Papier: Bazzil en Action
Beer: Forever friends
ingekleurd met Copics
Snijmal rechthoek: Lawn Fawn



2 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke stempel en een mooie combinatie van lint en DP! Fijn dat je weer opgeknapt bent. Ik ben benieuwd hoe ik ga reageren. De 20ste krijg ik mijn eerste vaccinatie met Pfizer. De paaskaart van gisteren is super leuk!
groetjes, Caroline

Nicole Parmentier zei

Jheee 30 beren! Dat gaat een bereleuke serie worden. Dit eerste kaartje beloofd al wat... super schattig!