analytics

vrijdag 28 oktober 2016

Verjaardagskader voor Ils

Dag bloggers,

Ik had het jullie beloofd, geen geboortekader vandaag... Maar een poosje geleden maakte ik nog een ander leuk 3D-kadertje voor de verjaardag van mijn beste vriendin. Ils en ik schelen maar een weekje in leeftijd, zij is de oudste dus verjaart steeds eerst. En ze is dol op varkentjes... Daarom voor haar deze kaart met bijpassende kader... Hij heeft een ere-plaatsje gekregen op hun 'kleinste kamertje' haha!!

Papier: Bazzil en Action
Kader: Action
Varkentjes: Marianne Design
Hekje: Marianne Desigen
Gras: Memory Box

 

De kaart is er weer ééntje die past in de reeks easel-kaartjes van de serie Collectebles van Marianne design... Er volgen er nog...


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe!

Morgen kan je me vinden bij 'in 't Woefke'. Er is daar alvast een beetje kerstsfeer want je kan er een gratis make&take bij me komen volgen.
En ondertussen kan je nog een boel koopjes komen doen, dus kom gerust een keer langs!!

En anders tot maandag voor een kaart en een taart!!

10 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk! Tof met die varkentjes. Ons kleinste kamertje hangt ook vol met leuke dingen. Bezoekers blijven daar altijd wat langer plakken!
Onze agenda voor morgen zit helemaal vol. Jammer want de vorige make en take was tof! Succes alvast!

Margo zei

Wat een schitterend kadertje ! Zo'n leuk kado en dan een bijpassend kaartje erbij ! Helemaal top !
Ik ga proberen om morgen langs te komen, dat zou echt heel leuk zijn !
Groetjes
Margo

Danielle zei

Erg leuk gedaan! Zo'n leuk kado idee! Veel plezier morgen!

Danielle zei

Erg leuk gedaan! Zo'n leuk kado idee! Veel plezier morgen!

Lia zei

Wat gaaf!! Zo leuk met die varkentjes...!
Lia xx

Rosina zei

Prachtig kaartje Nancy heel leuk met die feestvarkentjes erop...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

GerJanne zei

Wat enig zeg! Ontzettend leuk met de varkentjes!
Groetjes,
GerJanne

Enny zei

Wat een prachtige kader, en zo lief met die varkentjes ! Ook het kaartje is heel mooi ! Tof van je weer eens te zien bij Woefke ! Groetjes, Enny

Francisca zei

ohhh wat schatjes die varkskes!!!!
groetjes,
Francisca

Mariken zei

Wat zijn dit enige varkentjes, zo leuk!!
En...dank je wel voor mijn verjaardagspostje, zo blij mee!! Catjes nog wel, jij weet wat ik tof vind. Thuiskomen, en dan nog zoveel leuke kaarten voor mijn verjaardag...super!!