analytics

donderdag 27 oktober 2016

Jonathan & Lore

Dag bloggers,

Wat moet je tonen na zo'n geweldig kleurenkaartenteam? Ja, iets helemaal anders terug... Alhoewel... We gaan van een zilver accent naar een gouden... Zo groot is de stap dan ook weer niet hé?

Collega Jonathan (die van de meisjestweeling) trouwde met zijn Lore. De collega's uit zijn team mochten naar de receptie en vroegen om een kaart te maken voor hen. Ze bezorgden mij de uitnodiging en ik ging er mee aan de slag... niet zo simpel deze keer, 't was geen gemakkelijke. Ik heb het dan ook heel strak gehouden...

Papier: Bazzil
Letters: Memory Box
Franse lelie-pons: geleend van Inge



Ook de binnenkant deed mee...


Tot morgen alweer voor een leuk projectje... Geen geboortekader, maar toch wel een kader... Benieuwd? Zeker komen kijken!!

6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Zou een tof deurnaamplaatje zijn ook. Luk dat je toch de leliehoekjes kon verwerken, want niet zo'n evidente uitnodiging om mee te werken...
Fijne dag
Nancy

martina's kaartjes zei

ziet er helemaal mooi, strak en elegant uit ! geslaagd, niet twijfelen =)
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Nou dat ziet er helemaal toepasselijk uit. Hee chic, met da goud.
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

Sorry, had mijn mond vol: Heel chic met dat goed.

Rosina zei

Prachtig trouwkaartje Nancy...heel chique met dat goud erop
bedankt voor de leuke reactie op mijn kerstkaartje van vandaag

groetjes Rosina

Ellen zei

Prachtig zeg! Superchic. Dat er een leliepons bestaat, hoe is het mogelijk... Maar voor dit kaartje komt ie wel heel goed van pas.