analytics

vrijdag 21 oktober 2016

Geboortekader voor Imran

Dag bloggers,

Zit ik hier al van 5u vanmorgen in mijn ateljee en ging zo op in de nieuwe, leuke dingen die ik aan het uitproberen ben, dat ik helemaal vergeten was iets op mijn blog te zetten... Vandaar dit late post-uur! haha, om 20 voor 8 's morgens...

Dit is voorlopig de laatste geboortekader die ik kan laten zien... Er zijn nog wel andere geboorteprojecten, dus ik kan nog wel een poosje doorgaan denk ik...

Collega Ali werd papa en werd door zijn collega's prompt Ali-pappa genoemd... Een naam waar hij enorm trots op is.
Voor zijn zoontje Imram, maakte ik volgende kaart en geboortekader weer helemaal naar voorbeeld van het geboortekaartje.
En of Ali-pappa in de wolken was...
En wat zo leuk is... Imram is op mijn verjaardag geboren... Jippie!!

Je ziet op de foto's de versie met en zonder de opgehaalde centjes van de collega's... Ali zei dat Imram die er zelf uit mag halen als hij groot genoeg is. Ben benieuwd of de mama er ook zo over denkt...









1 opmerking:

martina's kaartjes zei

hoi nancy,
fijn dat je het nog een keertje wil laten zien, maar ik denk dat we deze vorige week vrijdag al gezien hebben, hij blijft uiteraard leuk ! =)
grtjs,martina
x