analytics

maandag 31 oktober 2016

Halloween

Dag bloggers,

Vandaag een keer geen kaart en taart...
Het is Halloween vandaag en ik maakte voor het DT van in 't Woefke een leuk projectje. Dat wil ik jullie echt vandaag wel tonen!

Voor hen die een verlengd weekend of een weekje vakantie hebben, heel veel plezier gewenst!
Ik vertrek direct naar mijn werk, heb volgende week mijn weekje vakantie nog te goed om me samen met Laura even over 'kerstkaarten' te bezinnen...

Noteer alvast 19 en 20 november in jullie agenda, dan houden wij onze Kerst-ateljee...

Papier: Bazzil
Stempels: Art Impressions
ingekleurd met Copics
Doosjes: Lawn Fawn





7 opmerkingen:

Sarah zei

Ziet er heel leuk uit!
19 en 20 al een druk weekend, maar wie weet....

Nancy Soetaert zei

mooi werk!
Fijne werkweek, ook leuk als je weet dat je volgende week (en morgen vast ook) vrij hebt!
Nancy

martina's kaartjes zei

leuke en grappige werkjes ! top !
grtjs, martina
x

Anoniem zei

Superleuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anoniem zei

Mooi !!!!

Anoniem zei

Mooi !!!!

Enny zei

Oh, wat schattige Halloween kaarten, zo heb ik ze graag ! Groetjes, Enny