analytics

dinsdag 4 oktober 2016

Congrats

Dag bloggers,

Of ik een kaart kon maken voor een dochter die haar master haalde? Het mocht een grote zijn en ik mocht mijn gangen helemaal gaan...
Ja, als je gekke vriendinnen hebt, mag je af en toe helemaal uit de bol gaan...

Het werd een grote kaart en ik heb me helemaal laten gaan... Ben er toch een paar uur mee bezig geweest om alles op zijn plaats te krijgen...

En wat mocht er op staan? 'Congrats, goe gedaan Elootje'.. Als dat de opdracht is, dan voer ik het zo uit... voilà: hier is de kaart in zijn volle lengte van 81 cm!!

En weet je? Elodie vond ze zo geweldig dat zij ze gaat inkaderen... haha!! Kan ze die lekker in haar praktijk hangen of zo...

Papier: Bazzil
Letters: Artemio
Vlaggetjes: Marianne Design
gestempeld met fluo-kleurtjes!!
Beestenboel: Cats on Appletrees




 


8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Schitterend!!
fijne dag
Nancy

martina's kaartjes zei

helemaal toppie zo ! lekker feestelijk !
grtjs,martina
x

Marfien zei

Suuuuuuper goe gedaan Nancy, stik leutig :-)

Mariken zei

Wat een topkaart zeg, jij bent wel helemaal los gegaan met je stempels! Zó gaaf!!

Larissa zei

Waaauw, geweldig! Als ze deze niet groot genoeg vind weet ik het ook niet meer

Groetjes Larissa

Rosina zei

Heeeeel mooi deze kaart Nancy..geen opdracht is te gek voor jou....zo gaaf gedaan met die leuke tekst en daar al die lieve stempelltjes op....
groetjes Rosina

Sarah zei

Heel leuk ik deze. Je hebt er zeker plezier aan gehad!!

Enny zei

Amai, dat is een super-kaart, zo prachtig ! En zo groot, daar heb je inderdaad werk aan gehad! Groetjes, Enny