analytics

woensdag 26 oktober 2016

Kleurenkaartenteam - schakel 10 - zilver en paars

Dag bloggers,

Welkom aan mijn nieuwe volger Kelly. Ik vond van jou geen blog, moest je er toch ééntje hebben, laat het me zeker weten!

Het is alweer de laatste woensdag van de maand en dus is het weeral tijd voor het kleurenkaartenteam... Toch altijd wel fijn om de uitdaging aan te nemen. Het moeilijkste deze keer was buiten mijn kaart op tijd klaar te krijgen, toch wel het fotograferen. 
Omdat ik in het donker naar mijn werk vertrek en ook alweer in het donker thuis kom, had ik geen daglicht en deze kleurencombo leent zich niet goed om met kunstlicht te fotograferen... lastig... 

Het paars is wel degelijk paars en nadat ik vorige maand voor het volledige bling-bling zilver ging, heb ik het dit keer bij mat zilver gehouden... 

Dit is wat het geworden is, mijn zilver/paarse combinatie... 
De eerste gewoon, maar dan zie je de tekst niet, de tweede in houdertje om de kaart rechter te zetten voor de lichtinval... 

Papier: Bazzil en het zilver in bulk van een vriendin overgekocht
Snijmallen flessjes en rietjes: Die Namics
Tekst: My favorite Things
Snijmal label: Joy
Lintje uit voorraad



Het KKT wordt georganiseerd door Martina en er doen steeds een hele boel enthousiatelingen mee... Het zou fijn zijn als je de anderen ook een bezoekje brengt. Je zal verrast zijn door de verscheidenheid aan kaarten die iedereen maakt met deze kleurencombo... 

Hier zijn de andere deelnemers:


21 opmerkingen:

chantal zei

Een echte bling bling kaart Mooie is die. Ik vond het aartsmoeilijk. Ik heb helemaal niets met zilver heb ik nu door.
fijne dag Chantal

Sarah zei

Mooi gemaakt! Leuk het idee erachter!

Nancy Soetaert zei

Heel tof kaartje, leuke tekst met de toepasselijke flesjes en rietjes!
Het fotograferen vond ik ook moeilijk, nochtans maandagmorgen, tamelijk heldere dag...
Fijne dag!
nancy

martina's kaartjes zei

ha, die flesjes heb ik ook ! nog niks mee gedaan.... leuk ideetje in ieder geval, het lijkt zo wel een beetje op een space drankje =)
bedankt voor je deelname alweer, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
fijne dag,
grtjs,martina
x

Margreet zei

Gaaf gedaan...leuk met die flesjes en rietjes.
xxx Margreet

Colien zei

Stoer kaartje, gaaf met die flessen!
grtz.Colien

!neke zei

Wat leuk met die flesjes en rietjes !!!!

Veerle zei

Geweldig leuke kaart Nancy. Ik had wel daglicht en ook ik had problemen om het zilver te fotograferen hoor. Lastig. Maar we kunnen je paars en zilver goed zien hoor.
Groetjes, Veerle

Petra-loves-paper zei

O wát een leuke kaart, ja fotograferen valt niet mee met zilver, maar het is uiteindelijk goed te zien hoie, groetjes Petra

Marijke zei

Een mooie strakke kaart. Iedereen heeft wat problemen met de kleuren fotograferen geloof ik, maar we zien het goed op de onderste hoor! Groetjes Marijke.

Jantine zei

Wat leuk met die flesjes en die rietjes, Nancy! Ik vind je kaart in deze spannende combinatie erg leuk geworden! Fotograferen, daar had ik ook moeite mee.
Groetjes,
Jantine
PS Ik was dit keer wat laat met plaatsen, hopelijk kom je nog een kijkje nemen :-)

Ellen zei

Wat leuk die flesjes en rietjes! De tekst past er geweldig bij. Ja, het fotograferen van zilver valt nog niet mee. Daarom had ik het op mijn kaart ook bijna niet gebruikt ;)

Marfien zei

Leuke kaart, deze flesstans heb ik nog nooit gezien, echt gaaf

GerJanne zei

Ik vind het weer een heel leuk kaartje! Mooi met de flesjes en de toepasselijke tekst!
Groetjes,
GerJanne

Enny zei

Prachtige kaart Nancy ! Ja, met kunstlicht fotograferen is niet makkelijk, maar toch goed gelukt ! Groetjes, Enny

Creatiels zei

Wat leuk die flesjes en rietjes, 'k zag het vanmorgen al vanop 't werk, maar daar kan ik geen commentaar plaatsen.
knap resultaat, en ik had ook problemen om de foto's te goed te krijgen.
bedankt voor je commentaar op mijn blog. groetjes
Els

Danielle zei

Heel origineel met die flesjes en de tekst is super leuk erbij! Leuk gedaan Nancy!

Francisca zei

Ik vind het zeer leuk .
Ja die donderde dagen das wat minder leuk ..
Maar ook weer precies meer tijd om te knutselen ....
Vele groetjes,
Francisca

Rosina zei

het is een schitterend kaartje geworden ...en ondanks dat je die met kunstlicht heb gefotografeerd komt die heel mooi en sprankelend over...

groetjes Rosina

Larissa zei

Heel mooi kaartje.
En dat fotograferen met dit weer is drama, hihi.

Nelleke zei

Ondakns het moeilijke fotograferen zie je wel hoe je kaart gemaakt is en die is erg leuk. Groetjes, Nelleke