analytics

vrijdag 21 oktober 2016

Louis

Dag bloggers,

Hier ben ik weer... Dat heb je als je zo veel dingen tegelijk wil doen... Een attente Martina merkte op dat ik het project van vanmorgen voor de tweede keer plaatste... Kan gebeuren...

Daarom krijgen jullie van mij nog een extra kaart...
Louis had wel een heel bijzonder geboortekaartje en dat vraagt voor een mooie kaart terug... Hier het resultaat...
Strak wit en goud... Benieuwd of jullie dit kunnen smaken...
Het wit en goud lieten zich niet gemakkelijk fotograferen...

Papier: Bazzil
Letters: Memory Box
Dieren: geleend... merk vergeten...



7 opmerkingen:

Sarah zei

Ik vind het mooi! De jongste en de oudste hier hebben allebei iets met goud. Fijn weekend!

Enny zei

Een prachtige kaart Nancy ! Ja, met het donkere weer of met kunstlicht, is fotograferen niet zo eenvoudig. Groetjes, Enny

Ellen zei

Wel fijn voor je dat Martina zo goed in de gaten houdt wat jij op je blog zet ;) Deze gouden kaart is echt prachtig! En wat past ie weer goed bij het geboortekaartje. Super gemaakt.

martina's kaartjes zei

hahaha, daar ging het helder moment hahaha ! 't is voorbij voor je het weet =)
leuke kaart, wel een heel erg serieuze geboortekaart moet ik zeggen, helemaal niet cute...
Mooi verwerkt
grtjs,martina
x

Margo zei

Echt heel leuk zeg !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Wow, dat heb nog nooit gezien, zoveel goud op eegebooetekaartje. Heel leuk, jouw uitwerking! Blijft gaaf om het originele kaartje als uitgangspunt te nemen.
Groetjes,
GerJanne

Larissa zei

Super! Zo leuk gedaan.
En mooi dat goud, iets wat niet veel mensen, hou ik van.