analytics

vrijdag 7 oktober 2016

Geboorteproject voor Lily Rose

Dag bloggers,

Het is vrijdag en dus krijgen jullie van mij een geboorteprojectje te zien...

Toen ik enkele maanden geleden het kado voor Omar afgaf in de kraamkliniek, kreeg ik zo'n leuke reacties... ééntje ervan was van een collega van de mama die me meteen vroeg om ook zo'n kado te maken voor Lily Rose die toen nog geboren moest worden...

Ze bezorgde mij het geboortekaartje maar dat was zo eenvoudig dat ik er niet veel mee aan kon... Dus bedacht ik wat het best bij deze naam paste en ik kwam op kleine roze bloemetjes...
Dit is het geworden...

De belichting van de foto's is niet zo geweldig omdat ik ze op verplaatsing heb moeten nemen... Ik had het geboortekaartje niet zelf en heb de foto's gemaakt toen ik alles bezorgde.

Papier: Bazzil
Letters: Alfabet (geleend van Martina - merkloos)
Bloemetjes: Alladin
Vlinder stempel: Artemio
Vlinder snijmal: Memory Box
Grote bloemen: X-Cut


hier samen met de geboortekaart


Geboortekader voor... 


3 body's bezorgd door de klant, door mij bestempeld in het thema... 


Het hele setje bij elkaar...

D

En kijk nu... 
Pas nadat ik alles gemaakt had, kreeg ik deze foto van de kleine uk... 
Kijk goed naar de bloemetjes van het pyamaatje... 
Goed gekozen, wat denken jullie? 



5 opmerkingen:

Enny zei

Oh wat prachtig, heel mooi gedaan Nancy ! En de schattige Lily Rose heeft inderdaad passende bloempjes aan, leuk ! Groetjes, Enny

Larissa zei

Dat past perfect bij elkaar, mooi gedaan!

Margo zei

Oh wat een schitterend kado en wat een dotje is Lily Rose zeg ! Die bloemetjes, dat had je inderdaad heel goed gezien !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Geweldig!! Hoe is het mogelijk dat die bloemetjes zo overeen komen! De set is top!
GerJanne

Danielle zei

Wat een geweldige set heb je gemaakt! En hoe grappig dat de bloemetjes zo overeen komen. Erg mooi gedaan! Dit is zeker in de smaak gevallen!