analytics

donderdag 20 oktober 2016

het mooist zijn je sporen...

Dag bloggers,

Ik kan er niet aan doen, maar de chronologische volgorde heeft bepaald dat er vandaag weer een rouwkaartje verschijnt... Na eergisteren met Ian een sprong in het verleden genomen te hebben en gisteren in het heden, zijn we vandaag terug waar ik gebleven was, ergens in augustus... Ik sta telkens zo'n twee maanden achter met tonen van kaartjes en creaties...

Vandaag toon ik jullie een kaartje dat ik maakte voor de nieuwe vriend van mijn oudste dochter... Zij waren pas een maand samen, toen zijn vader begraven werd... Het was best een emotionele periode...
Naast het kaartje dat ik vorige week toonde en dat ik voor zijn mama maakte, is dit er ééntje voor hem zelf.
Gek, maar bij een begrafenis van een man, gebruik ik dikwijls kurk op een kaart, toont mannelijk en straalt toch een zekere warmte uit...

Papier: Bazzil
Kurk: kocht ik ooit bij Brico
Takjes: Memory Box
Tekststempel: Stamps
Lint uit voorraad







7 opmerkingen:

Danielle zei

Ziet er inderdaad heel mooi uit, het kurk op je kaart. Ik heb het op deze manier nog nooit gebruikt, wel als accent. Zeker een mooi idee. Prachtige, stijlvolle kaart vind ik dit.

Lia zei

Prachtig en stijlvol. En wat bijzonder dat je kurk hebt gebruikt!
Lia xx

Margreet zei

Heel erg mooi Nancy....en je hebt gelijk dat kurk iets stoers uitstraalt!
xxx Margreet

GerJanne zei

Dat vind ik een goed idee, kurk voor een rouwkaart. Mooi geheel!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi dit condoleancekaartje Nancy...en dat kurk geeft een prachtig effect erop...

groetjes Rosina

Kaartenkraam zei

Mooie kaart met prachtige tekst. Het gebruik van kurk is heel mooi!

groetjes van ank

Ellen zei

Kurk op je rouwkaart, dat staat echt heel mooi. Mooie, warme kaart.