analytics

dinsdag 25 oktober 2016

Lore en Yente 13

Dag bloggers,

Wat heb ik de laatste weken veel herfstkaarten gemaakt, zal ze jullie vanaf volgende week beginnen tonen. Maar ik heb nog zo veel van deze zomer te laten zien...
Deze maakte ik voor Jente en Lore die 13 werden... Twee zussen, moet steeds goed zien wie, wie is, en soms zit ik er dik naast... Dat heb je met tweelingen hé? Toch ook allebei verschillend van karakter, dus allebei een kaart in verschillende kleurencombinaties...

Papier: Bazzil
Cijfers en letters: Die Namics
Snijmal vierkant: Die Namics
Stempel: Stamping Bella
ingekleurd met Copics




6 opmerkingen:

Sarah zei

Super leuk! Knap!

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes ! mooi
grtjs,martina
x

Ellen zei

Jij snapt hoe het werkt bij tweelingen. Die willen gewoon het liefst hetzelfde krijgen. Ander kleurtje kan nog net ;) En ik kan het weten: wij hebben twee meiden van inmiddels 22. Wat de een heeft, wil de ander ook. Vrolijke kaarten zijn het, feestelijk.

Dora zei

Mooie kaarten gemaakt voor die tweeling.

GerJanne zei

Jaaaaa, ik wilde net schrijven wat Ellen schrijft! Maar jij hebt zelf een tweeling, dus je weet hoe het werkt! Ze zijn super!!
GerJanne

Enny zei

Heel mooie kaarten voor een tweeling ! Groetjes, Enny