analytics

vrijdag 6 maart 2020

word snel beter - never give up

Dag bloggers,

Wat een fijne reacties bij mijn kerstkaart van gisteren weeral...
De spannende ochtend kreeg nog een staartje...
Ben na het maken van mijn kaart ben ik nog goed op tijd kunnen vertrekken en was zoals steeds vroeg op mijn werk... Kreeg ik toen ik net aangekomen was een berichtje... Baby 2 was net geboren... 't was allemaal heel snel gegaan...
Dus ben ik 's avonds een uurtje vroeger kunnen stoppen op 't werk zodat ik nog net op tijd in 't Copycenter de binnenkaartjes kon ophalen... Manlief was ook al thuis en we zijn meteen beginnen plakken... Zodat ik netjes iets na 19u in de kliniek was om de hele boel weer af te geven... Volgende week krijgen jullie alles te zien...
Dus gisteren geen blogrondje kunnen maken... Dat doe ik straks nog wel...
Nu zit ik al in mijn ateljee... De 2 kindjes slapen nog, dus moet ik profiteren om nu wat kaarten te maken... Als eerste staat er eentje ingepland voor een 100-jarige! Dat vind ik wel fijn...

Nu laat ik nog een serie beterschap-kaarten op jullie los... Die maak ik tegenwoordig in serie. Heb er op mijn werk heel regelmatig nodig en 't is altijd gemakkelijk om ze dan gewoon klaar te hebben. En met de toffe grote stempels van Craft Emotions zijn die in een wip klaar...

Papier: Bazzil en Action
Snorren, hartjes en pleisters: Paper Smooches
Stempels: Craft Emotions








2 opmerkingen:

Jantine zei

Mooie reeks kaarten, Nancy! En die baby's moeten je toch niet te veel verrassen zo. Fijn dat je wat eerder weg kon en dat het allemaal lukte.
Fijne dag vandaag met de kleintjes.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Zo, dat was dus wel even een beetje eerder dan je had verwacht...is het bij jou ooit eens rustig, hahahaha? Komend weekend, weekend voor jezelf! Ik ga je weer zien! Zaterdag!
Je serie kaartjes is super zeg. Moet ik ook eens doen, dan loop je een poosje in elk geval niet achter de feiten aan....