analytics

woensdag 4 maart 2020

engelboekjes voor Anna

Dag bloggers,

Anna werd 80 en wou aan haar vrienden boekjes uitdelen. Dat deed ze 5 jaar geleden ook... Of ik voor haar iets moois kon maken?
Ik vond een aantal leuke boekjes in de outlet van Hema. Lila linnen kaftjes met gouden druk op de randen.
Ik pimpte ze met een engel van Alexandra Renke in goud met een fijn strikje...
Anna was heel tevreden en de ontvangers hopelijk ook...

Nu moesten de boekjes ter plaatse geraken. En Anna woont niet in de buurt... Eén van Yannick zijn studievrienden is in dezelfde gemeente in het Brusselse gaan wonen en kwam in het weekend bij zijn ouders eten. Ik bracht de boekjes tot bij hen en Jonas heeft ze mee naar Brussel genomen en naar Anna thuis gebracht. Achteraf kreeg ik een telefoontje van haar dat het zo'n sympathieke jongeman was en dat ze het fijn vond dat hij tot bij haar wou komen... Jonas' reactie: Het is altijd fijn om mensen blij te maken... mooi toch?


4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

leuke boekjes met dit lieve engeltje er op!
toch sympathiek dat die vriend deze 'boodschap' wou doen.
groetjes
Nancy

Crealin zei

Mooi verhaal ♡

Jantine zei

Schattige boekjes, wat een leuk idee!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Oh, wat mooie boekjes en tof, dat ze er goed geraakt zijn ! Groetjes, Enny