analytics

maandag 9 maart 2020

prinsheerlijk

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Het mijne was weer goed gevuld hoor... Eva en Noah op vrijdag, theater op vrijdag, zaterdag en zondag en tussendoor gepoetst, gestreken en dan nog een poging gedaan om wat kaarten te maken. Verdeeld over de 3 dagen heb ik er maar 5 afgekregen, maar 't waren dan ook niet echt de gemakkelijkste... Ik laat ze later nog wel op jullie afkomen...

Voor het DT van in't Woefke maken we deze maand kaarten met een geometrische toets... Het was toch even wat zoeken maar na een bezoekje van de winkel had ik toch inspiratie...
De nieuwe zwaan van Marianne lag ook nog op me te wachten, dus mocht die meteen mee op de kaart...
Het gouden kroontje geeft meteen iets feestelijk aan de kaart en ook de kleintjes mogen prinsheerlijk mee het water in...

Papier: Bazzil
Vierkante snijmallen: Crealies
Zwaan: Marianne Design
Achtergrond embossing/snijmal: Marianne Design


Ik had het jullie beloofd, er ging nog een Eva-verhaaltje aankomen... Zij voelde zich ook prinsheerlijk toen ik aan deze kaart bezig was. Toen ik even opstond om nog iets van materiaal te pakken, kon ze niet snel genoeg op mijn stoel zitten... Met pincet in de aanslag, deed ze haar best om de kaart voor mij af te maken... Ook de lijm was niet veilig voor haar grijpgrage handjes... 
Eva is nu 2 jaar en 4 maanden... Dat belooft voor de toekomst, niet? 





5 opmerkingen:

Caroline zei

Ze is als een vis in het water als ze mee kan komen helpen/knutselen. Of ze ook echt een hulp is, is dan nog maar de vraag. ����‍♀️����
Fijn dat ze deze creatieve microbe meekrijgt. ��

Sarah zei

Die Eva! Zo'n schatje....
Mooie kaart!

Enny zei

Oh, wat schattig, ja, ja, Eva is er goed mee weg ! Ook je kaart is mooi ! Groetjes, Enny

Rosina zei

Heel mooi kaartje met die prachtige zwaan en zijn kleintje
en wat een leuke foto's van je creatieve kleindochter...Zoooooo schattig ...en die heeft de creatieve genen van geen vreemde zo te zien...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Je kaart is super en zo te zien heb je er meer 2 gemaakt. Die kleine Eva kan de kunst natuurlijk goed afkijken. Dat wordt samen knutselen!