analytics

donderdag 19 maart 2020

52 weeks to Christmas - Mickey-kerstboom

Dag bloggers,

Wat leuk dat jullie mijn 'nieuwsje van de dag' konden waarderen. Wel... Ik heb er weer ééntje... En ik wil het met jullie delen:

Ik heb tijd gevonden! 
Voilà!! 

Gisterenochtend wist ik het nog niet... Maar ik ben vandaag 'Economisch werkloos'... Op zich is dat geen geweldig nieuws maar hé... er zijn nog altijd ergere dingen... We zijn nog steeds gezond en dat is in deze tijden toch het allerbelangrijkste!
Ik ga nog wel op maandagen werken en dan bekijken we het week per week of er nog een extra dag bij komt of niet... Het was gisteren allemaal best spannend hoor. Dinsdag werd het al aangekondigd maar toen wisten we nog niet veel. Gisteren liep de melding dat we 20% werkloos zouden worden en tegen de avond was het al 80% voor sommigen... Ikzelf zal op 75% zitten als ik één dag per week ga werken... Tja, we moeten nu eenmaal allemaal ons steentje bij dragen om zo snel mogelijk terug uit deze crisis te geraken...

En aangezien we allemaal huisarrest hebben, ga ik mijn tijd goed spenderen... Dat deed ik vanmorgen al wel een beetje... Zij die mijn blog volgen, weten dat ik deze week tot 'Week van Mickey en Minnie' heb uitgeroepen en laat mij nu vanmorgen tijd gehad hebben om nog een kerstkaart te maken... Hier is hij dan!
Het fotograferen van koper papier is nog steeds moeilijk maar dit is de beste versie van allemaal...


Straks ga ik een poging doen om boodschappen te doen... Geen gemakkelijke opdracht tegenwoordig... Ik ga netjes aanschuiven in de rij tot de winkel open gaat en ik hoop dat ik het veilig kan houden...
Gisteren werd in het rusthuis in onze gemeente de eerste besmetting gevonden bij een man die al in slechte conditie is... Het komt nu wel heel dichtbij... 

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig je Micky kerstboom, en je hebt 3 verschillende maten :).
Het is vreselijk Nancy ik hoop dat je de boodschappen gedaan krijgt.
Groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

een prachtig kaartje Nancy, nou wat een roerige tijden he.
Het allerbeste toegewenst.
Gezellig dat je er ook vandaag weer bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje zo leuk de kerstboom van al die Mickey hoofdjes
succes met boodschappen doen
groetjes ellen

karin zei

Mooi kaartje met het glitterpapier Nancy.
Hier nog eentje die voorlopig thuis zit, maar ik kan worden opgeroepen door mijn werkgever. En boodschappen doen is echt een ramp met al die lege rekken in de supermarkt. Ik moet vandaag op pad zoeken naar margarine want die hadden ze niet meer bij de Jumbo.
groetjes,
Karin

Diny zei

wat een ''schitterende'' kaart Nancy.
Fijn datje nu wat mer tijd hebt....maar de reden is niet goed he!
Groetjes en succes met boodschappen doen
Diny

Jantine zei

Tjee, Nancy, dat is akelig nieuws. Hopelijk kun je er een weg in vinden, met de werkloosheid. Die tijd komt wel ingevuld, maar het geld is toch ook wel van belang. Het zijn echt bizarre tijden.
Wat leuk dat je je kerstkaart ook aan je Minnie en Mickey-week thema hebt aangepast. Het ziet er vrolijk uit.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Nancy...zo leuk die mickey hoofdjes als kerstboom...super leuk...en ja het zat eraan te komen dat er veel niet meer welkom waren op het werk
Maar jij hoeft je niet te vervelen ...je ga gewoon in je Ateljeetje zitten...en wij genieten van al het moois wat je daar maakt...
groetjes en veel sterkte ...hou je gezond
Rosina

Enny zei

Oh, wat een super kaart, heel tof ! Jammer van je werk, maar je kan je wel bezig houden hé ! En ja, we leven in moeilijke tijden... blijf gezond ! Groetjes, Enny

Charlotte zei

Mooi kaartje Nancy
Ik ben van thuis uit aan het werken... ik geeft toe, de verleiding is groot om in mijn knutselkast de duiken ipv voor de pc te zitten. Ik zal mijn vrije tijd nodig hebben om naar de winkel te gaan, hopelijk geen al te gekke toestanden straks..
groetjes
Charlotte

Marijke zei

Een leuke kerstkaart met die Mickey hoofdjes!Het blijft een vervelend iets dat corona! en inderdaad we mogen blij zijn dat we gezond blijven en er goed uitkomen! Ik denk dat dat het belangrijkste is op dit moment! Ga lekker je gedachten verzetten en doe al je knutselwerkjes waar je geen tijd voor had en blijf gezond! Veel succes en fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk bedachte en uitgevoerde kerstkaart Nancy. Leuk effect al die Mickey hoofdjes.
Ja het zijn bizarre tijden maar met z'n allen komen we er wel.
Leuk je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Mieke zei

Dat is leuk gedaan zo! Mooie kaart!
Het voelt echt raar allemaal he! Ik moest vandaag op school zijn, er waren maar 7 kinderen. Niet zo evident om ze heel de dag bezig te houden, maar mijn collega en ik hebben er toch een leuke dag van weten maken.
We zijn er nog niet... Maar ik hoop dat we het met deze huisarrest toch sneller dan verwacht kunnen verslaan... ♥

Nancy Soetaert zei

leuke kerstboom met al die mickeysilhouetten!
Jammer voor je dat je economisch werkloos bent, ook al kan je je tijd wel goed vullen, de portemonnee is toch ook belangrijk. Hopelijk lukken al die maatregelen dan wel om die wrede Corona in te perken.
ik werk in een ziekenfonds, wij mogen niet sluiten. Ik ga nu wel met de auto naar het werk ipv met de bus, voel me niet op mijn gemak ook al zit er minder volk op dan anders.
Groetjes
Nancy 52WTC

Angelique zei

Hele originele kerstkaart met die mikey- silhouetten. Het is een hele rare tijd, het is wel fijn en veilig om thuis te zijn maar er moet natuurlijk ook geld in het laatje komen. Mijn man moet juist extra werken, 12 uur per dag, is beveiliger in het ziekenhuis.
Zorg goed voor jezelf.
lieve groetjes Angelique

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

Heel leuke minny en mickey boom! EN ja, het is en bizarre situatie nu. En echt voor iedereen! Sterkte ermee!

Ellen zei

Das nog eens een originele kerstboom! Gave kerstkaart. Poehhh heftig, ineens nog maar één dag werk hebben. Het is echt heel bijzonder wat er momenteel allemaal om ons heen gebeurt. Onrealistisch haast. Sterkte met alles!

logy mahmoud zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Marianne zei

een leuke kaart Nancy

marian zei

Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, en ja we moeten ons er maar bij neerleggen, dat het zo is.
Groetjes van Marian.