analytics

woensdag 18 maart 2020

Mickey en Minnie in love

Dag bloggers,

Zal ik eens beginnen met het nieuwsje van de dag?
Dat is iets wat bij ons regelmatig 's avonds aan tafel wordt verteld, met vooraf de boodschap: "Nieuwsje van de dag!" en dan zeggen de anderen: "Vertel..."
Ik wil het nu met jullie delen... "Ik heb een muggenbeet!" Ja! En terwijl ik hier aan mijn pc zit, is dat vervelende beestje zoemend rond mijn hoofd aan het vliegen... bah!! Ik heb al zalf gesmeerd maar het blijft jeuken, krab mij voor zot...
Voila, dit om het eens volledig over 'iets anders' te hebben... En ik durf wedden dat er nu een lach op jullie gezicht staat...

We gaan verder met de week van Mickey en Minnie en vandaag krijgen jullie een verliefde Mickey en Minnie te zien...
Deze kaart stuurde ik als zelfmaakpakketje naar al mijn vaste workshopppers op als Valentijnsverrassing... Leuke reacties kreeg ik achteraf...


Ben eens gaan kijken... Ik heb wel 7 muggenbeten ondertussen... Die hebben gewoon door mijn blouse heen geprikt. Ben een extra vest gaan aan doen.
En nu ga ik de vliegenmepper halen...
Tot morgen!

5 opmerkingen:

Jantine zei

Muggen...jaaaaaa, het wordt zomer (om het maar positief te duiden). Bah, wat toch het nut van muggen is??
Maar je kaartje is geweldig, leuke ballonnetjes, lekker vrolijk.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Muggen, ja, met die zachte winter gaan we er veel last van hebben, denk ik ! Bij ons zaten al 2 bijen binnen ! Je kaart is weer heel leuk ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Moest inderdaad wel lachen om je "Nieuwsje van de dag". Zolang we ons nog druk kunnen maken om een paar van die lastige beesten valt het allemaal nog mee hè. Je kaartje is ook superlief, kan me voorstellen dat je workshoppers er blij mee waren. Succes met de muggenbulten..

GerJanne zei

Hihihi.... jij bent zeker ook zo iemand die in gezelschap altijd als enige geprikt wordt? En dan al 7 aan het eind van je bericht!
Je M&M Mouse kaart is erg leuk!!

Mieke zei

Leuke kaart!
Ieh muggen... Vreselijk! ♥