analytics

maandag 23 maart 2020

Mickey voor Oscar - 9

Dag bloggers,

Nieuwsje van de dag: Ik kreeg vanmorgen de tv niet aan... Met de tv zelf is niets aan de hand, ik denk dat het probleem aan de digibox ligt... Nu deed die al een paar dagen raar en nu... niks meer... Ook de vaste telefoon werkt niet... raar. Zoonlief is thuis, ik heb een briefje gelegd met de vraag dat hij vandaag naar telenet wil bellen. Met het internet op mijn pc is niks aan de hand en daar ben ik blij om want anders had ik geen bericht voor jullie kunnen plaatsen...

Hoe is jullie weekend verlopen? Ik ben enkel buiten geweest om naar de bakker te gaan en dan heb ik meteen ook brood gekocht voor mama en schoonouders... Alles netjes aan de achterdeur afgezet en een kort praatje gehouden met de glazen deur er tussen... en met de nodige afstand uiteraard...

Weten jullie wat... Ik zet de week van Mickey en Minnie nog even verder...
Deze maakte ik voor Oscar die 9 werd.


Ik moet nu super snel vertrekken... Tot morgen als het internet het helemaal niet begeeft... Als je me niet meer ziet verschijnen, weten jullie wat het probleem is hé!

3 opmerkingen:

Mieke zei

Internet is iets wat we niet echt kunnen missen he! Hopelijk raken TV en telefoon snel opgelost.
Je kaart is weer erg leuk voor de jarige Oscar! ♥

Enny zei

Oh, wat een vervelend moment om nu zonder TV te zitten, gelukkig heb je nog Internet. Rustig weekend gehad, wat in de tuin bezig geweest. Je kaart is weer supertof, Oscar zal blij zijn ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Nou superleuk! En ik hoop dat je internet het wel blijft doen!