analytics

vrijdag 20 maart 2020

Mickey en Minnie in love

Dag bloggers,

Zin in alweer een nieuwsje van de dag? 
Er wordt hier al 2 avonden om 20u applaus gegeven voor de zorgverleners. Nu wonen wij in een straat waar in ons deel toch niet zo heel veel enthousiaste mensen wonen... Er zijn wel enkele buren die mee doen, maar ze zijn voorlopig nog op één hand te tellen. Zonde vind ik dat want zoonlief en ikzelf zijn beide keren al enthousiast gaan applaudisseren. Wel fijn hoe je dan in de verte ook handengeklap hoort langs verschillende kanten...

Nu is er een oproep gedaan om vandaag een wit laken uit te hangen en om vanmiddag om 12u vanuit je voordeur of balkon een applaus te geven... Mooi initiatief. Mijn laken hing vanmorgen om 5u al uit het raam... Ik maak direct nog een foto met daglicht... En dit allemaal voor #mercivanuitmijnkot aan de zorgverleners.

Merken jullie ook dat de mensen allemaal vriendelijker en begripvol zijn. Volgens viroloog Marc Van Ranst is dit omdat we nu allemaal samen een gemeenschappelijke vijand hebben... Mooi toch? 

Zal ik vandaag dan een kaart vol liefde op jullie af sturen? In deze tijden is dat geen slecht idee. Of het de laatste Mickey  en Minniekaart is, kan ik niet beloven... Ik heb er nog in de wachtrij staan... Wat denken jullie? Vervolg volgende week? 


#mercivanuitmijnkot aan de zorgverleners
Doen jullie mee? 


5 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

ja inderdaad we hebben allemaal 1 vijand en daarom gaan we met zijn allen daarop af en krijg je saamhoorigheid.
Lief gebaar, jij (vroege vogel) had je laken al op tijd buiten hangen...
Leuk, lief kaartje heb je gemaakt.
De vraag waar de sterretjes van waren op mijn kerstkaart van gisteren.

Marianne design
PUNCH DIE: STAR
CR1448
Opslaan

Collectie nummer: 69
Maand: September
Jaar: 2018
Type: Sterren
Thema: Kerst
Verpakkingslengte: 160
Verpakkingsbreedte: 80
Aantal in verpakking: 1

Heb het even gekopieerd van de Marianne design site.
https://mariannedesign.nl/collectie

Het allerbeste veel liefs Annemarie en Merit

GerJanne zei

Ha Nancy,
mooi initiatief van dat laken. Dat had ik nog niet gehoord.
Je kaart is weer gaaf zeg! Het is zo langzamerhand een serie!
Die sterren waar Annemarie het over heeft:
https://de-egel.com/nl/detail/2074294/marianne-d-craftable-ster-cr1448-8-x-16-cm-09-18.htm

Hilde zei

Hey Nancy,
Mooi initiatief hé om te aplaudiseren voor de hulpverleners. Ik woon in een doodlopende straat, waar weinig huizen staan. Hier heeft dat dus jammer genoeg geen effect. Maar ik draag al die mensen in mijn hart.
Succes nog met je kaartjes. Die Minnie en Mickey reeks is geweldig.
Groetjes en hou het gezond.
Hilde De Wolf

Mieke zei

Gelukkig haalt samenhorigheid en respect de bovenhand en zijn er in deze moeilijke tijden veel leuke initiatieven te vinden!
Hele leuke kaar weer met Minnie en Mickey ♥

Enny zei

Wat een lieve kaart Nancy, en ja, de solidariteit groeit met deze gemeenschappelijke vijand. Heb ook een grote witte handdoek buiten gehangen, zoals nog buren, en we hebben de handen geklapt om 12 uur. Groetjes, Enny