analytics

maandag 16 maart 2020

Mickey en Minnie

Dag bloggers,

Het was wat vorige week... Op het laatste moment werd Art Specially afgelast tot groot spijt van velen. Eerlijk? Wij hebben zelf tot de laatste moment getwijfeld of we zouden gaan of niet. Eigenlijk ben ik blij dat er uiteindelijk in onze plaats beslist werd...
Maar we hebben er dan toch nog een creatief weekend van gemaakt. We hebben onszelf opgesloten in mijn ateljee en er zijn leuke dingen uit onze handen gerold... Die zien jullie later nog wel...

Laten we het leuk houden en deze week uitroepen tot de week van Mickey en Minnie... Akkoord?
Dan zal ik alvast beginnen met deze 2 kaartjes... ééntje met Mickey en ééntje met Minnie... Ze zijn eenvoudig maar ik vind ook niet dat ze meer vragen.  Mijn workshoppers vonden ze in elk geval heel leuk...


Ik mag voorlopig nog wel gaan werken... Manlief ook en zoon vanaf woensdag ook. Die zit al een paar dagen ziek thuis maar geen paniek, 't is wat anders dan een virus...
De meest van mijn collega's mogen van thuis uit werken maar mijn functie laat dat niet toe... Yannick zijn collega's worden technisch werkeloos en hij mag de boel gaan recht houden...
Manlief gaat ook met zijn vrachtwagen de baan op...
Dochter Laura werkt ook nog in de crèche en dochter Caroline gaat naar school om de opvang te bemannen...
Wij zijn van de gelukkigen... Hopelijk kunnen we het ook veilig houden...
Elise haar job is nog een vraagteken... Geen logo op school... Wél in haar praktijk? Zal van de ouders afhangen... Taarten bakken staat ook op een laag pitje want er mag niet meer gefeest worden... 

3 opmerkingen:

Enny zei

Wat leuke kaartjes Nancy, en ja, we leven in moeilijke tijden ! Ik hoop dat jullie allemaal gezond blijven ! Groetjes, Enny

Rosina zei

Hele leuk deze mickey en mini mouse kaartjes Nancy...
En een rare toestand heerst er hier ook sinds vandaag
Ik neem geen risico en blijf gewoon thuis...
Het is bij jullie thuis allemaal nog goed geregeld...Houd het zo!!!
groetjes Rosina

GerJanne zei

Ja Nancy, de impact is enorm!! Gezond blijven is het voornaamste.
Je kaartjes zijn leuk!