analytics

dinsdag 24 maart 2020

Minnie en Mickey mini kaartjes

Dag bloggers,

Voor iedereen die bezorgd was: Met ons internet is niks aan de hand en zoonlief heeft het digibox-probleem zelf opgelost... We kunnen tv zien en radio luisteren... Yeeh!!

Nieuwsje van de dag...
Sinds vandaag ben ik volledig economisch werkloos... Tja, het zat er aan te komen... gisteren werkte ik mijn laatste dag en nu zit ik thuis tot we terug uit ons kot mogen zeker?
Vandaag doe ik nog de nodige boodschappen en vanaf morgen mag manlief met de auto gaan werken, dan moet ik wel thuis blijven... strak plan vind ik zelf...

Maar met een ateljee dat dringend gereorganiseerd mag worden ga ik me niet vervelen... Ook steeds genoeg te doen hier... En ik had me ook voorgenomen om een keer met de lenteschoonmaak te beginnen... We zien nog wel in welke volgorde dat allemaal gaat gebeuren...

Vandaag krijgen jullie nog mini-Minnie en Mickey kaartjes. Ze zijn 10 bij 10 cm en zijn gemaakt met de snijmallen van het doosje. (voor die foto, klik hier) Past perfect op zo'n klein kaartje... Nu merk ik dat ik geen foto van hen samen heb en Minnie is al verwisseld van eigenaar... kan geen familiefoto meer maken...



1 opmerking:

Enny zei

Oh, wat super toffe kaartjes ! Tja, werkloos... niet plezant, maar je zal je wel niet vervelen hé; huishouden en hobby, we weten wat te doen. Groetjes, Enny