analytics

dinsdag 10 maart 2020

Ludo 55

Dag bloggers,

Blij dat het weeral dinsdag is... Op maandag lijkt de werkweek nog zo lang en als dan niet goed geslapen heb, komt er precies geen einde aan de dag... haha! Maar we hebben goeie vooruitzichten hé, er komt een leuk weekend aan...
Voor we zo ver zijn, krijgen jullie nog wat kaarten te zien...

Ludo werd 55 en wou dat vieren. Vrienden van hem, die ook vrienden van mij zijn, wilden hem een leuke kaart geven. Het thema was 'Whiskey' ... en laat mij daar nu geen stempels of stansen van hebben. Dan maar inspiratie gezocht op internet en daar kwam ik deze leuke foto tegen... Er moest ook een opgelegde tekst bij op. Met Brons en zwart werd het een stoere kaart... Gevers waren tevreden, ik hoop de ontvanger ook...



3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Helemaal leuk is je kaartje geworden !
grtjs, martina

Jantine zei

Leuke kaart! Van whiskey zou ik ook geen stempels hebben, toch mooi dat internet uitkomst biedt!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Hier houd ik dus van! Heerlijk persoonlijk! Dat zijn de kaartjes die het langst bewaard worden!