analytics

dinsdag 17 maart 2020

Mickey en Minnie kadoosjes

Dag bloggers,

Wat een rare sfeer hing er gisteren op het werk... Het was enorm druk maar we weten dat dit dag per dag kan keren... Voor de veiligheid had ik de doorgang naar ons onthaal afgesloten met een bureaustoel zodat de collega's niet zonder nadenken zo maar achter het bureau van mijn collega of mezelf zouden komen staan... Een kleine maatregel die toch door de managers als positief opgemerkt werd... Het zijn spannende tijden... Vanaf vandaag starten wij met temperatuur opmeten. Elke collega zal gecheckt worden en bij koorts moeten ze terug huiswaarts en naar de dokter bellen.
Dochter Caroline mag vanaf vandaag thuis blijven van school. Ze moet maar 2 dagen naar school om de kinderen op te vangen. Dus moeten de kindjes ook niet naar de opvang want de dagen dat ze gaat werken, zijn de kinderen of bij ons, of bij haar papa... Wij zitten door onze leeftijd nog niet in de risicogroep om niet op de kleinkindjes te mogen passen.
Bij Laura in de crèche waren ook maar heel weinig kindjes dus mogen zij hopelijk ook een beurtrol inlassen... Elise heeft met veel spijt haar logopraktijk gesloten. Het zal een moeilijke maand worden... als zelfstandige niet werken, is ook geen inkomen...
Ik bel ook wat meer met mijn mama en gisteren deed Caroline haar boodschappen... Mooi toch!!

Terwijl ik dit schrijf, staat het nieuws op de achtergrond op en ik hoor dat een volledige lockdown niet ver meer weg is... Dat hoorde ik gisteren ook al op 't werk...

Maar hé, er is ook goed nieuws... Onze pc mogen we nog allemaal gebruiken en digitaal blijven we bereikbaar...
Dus hoog tijd om een nieuw projectje op jullie los te laten...
Mickey en Minnie zijn nog steeds 'in the house' en vandaag krijgen jullie 2 kadoosjes... De touwtjes zijn op de foto naar binnen gevallen. Minnie kreeg een rood/wit touwtje en Mickey een geel/wit... Dat laatste zie je nog een klein beetje... Nu nog op zoek naar twee kleine deugenieten waarvoor ik hierin een kadootje kan verstoppen... Ah... Eva en Noah... die zullen dit wel leuk vinden...






2 opmerkingen:

Jantine zei

Leuk, een Mickey en Minnie week op je blog. Vrolijk hoor. Deze doosjes zijn te schattig! En je project van eerder is ook top!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

De grenzen zijn gesloten hier... We zijn er nog lang niet! maar inderdaad fijn dat we digitaal gewoon door kunnen gaan...en natuurlijk met de hobby!
Je kadoosjes zijn superleuK!