analytics

woensdag 22 november 2023

rouwkaarten met engelenvleugels

Dag bloggers,

Vanmorgen was ik even boos op mijn wekker. Ik was gisteren tot laat (véél te laat) aan een project bezig en wou het klaar krijgen. 24 kaarten op 1 avond, ok, wel allemaal dezelfde... En toen was het na half 12 toen ik in mijn bed lag. Dat is niet ok als de wekker om 4.45u afloopt. Zelfs niet voor mij... Ik sta graag vroeg op maar deze keer dus even niet. Maar hé, hier zit ik monter en wel mijn bericht te schrijven... 

Ik volg steeds mijn foto's chronologisch en zo kom ik vandaag bij een serie rouwkaarten die nog getoond moeten worden. Ik maakte ze ergens in september en het werden er een heleboel... En ze mochten allemaal op de foto...
Dank dat ik enkele al een keer liet zien, maar hier is de hele serie...
















4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow 4.45 uur opstaan dat is vroeg, ik ben ook geen uitslaper maar dit is voor mij wel erg vroeg meestal zijn wij er om 6.30 uur eruit.
wat een mooie serie kaartjes heel stijlvol met het mooie design papier en e vleugeltjes
dank je wel voor je lieve berichtje op mijn post van eergisteren.
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooie stijlvolle kaarten.
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Mooie serie Nancy, fijne dag.

GerJanne zei

Dat zijn er veel! En gisteren dus ook al 24. Wat draai jij een productie ..
Geniet maar lekker van het weekend, want ik neem aan dat de wekker dan uit gaat! 4.45 uur Pffffff.... niets voor mij. Ik werk liever in de nacht 😂😂😂😂😂😂😂