analytics

woensdag 8 november 2023

Herfstkaartjes

Dag bloggers,

Vandaag is Eva jarig. En net zoals gisteren zijn ze ook hier komen slapen wegens gebrek aan opvang. Maar da's super leuk. Ik heb gisteren vlaggetjes opgehangen en ballonnen aan haar stoel. Ook nog wat leuks op tafel gezet. Dus als ze straks beneden komen, is het al een beetje feest. Vanmiddag komen de kindjes van haar klas mee vieren en we gaan snoeptaarten maken. Ja, ik kan mee want mijn weekje verlof is met twee dagen vertraging begonnen... 
Maar eerst ga ik nog wat in mijn ateljee doen want er wachten nog kerstprojecten voor de kerstmarkt... 

Vandaag laat ik jullie twee herfstkaarten zien. Ik maakte ze voor de kunstenmarkt. Maar omdat he zo warm was, dachten de mensen helemaal nog niet aan kerst. Maar hé, de herfst is nog niet om en zelfs in de winter kunnen deze gezellige kaarten wel dienen. Ik herinner mij nog goed dat we vroeger ook van die paddenstoelen in de kerstboom hingen... Of op kerststukken verwerkten...  

Papier: Bazzil en Action
Teksten: Carlijn Design
Jute band uit voorraad
Houten paddenstoelen en schijfjes uit voorraad






3 opmerkingen:

Sarah zei

Ze zijn leuk! Even terug komen op jouw bericht. Met je gevulde leven met zo veel bezigheden, werk en kleinkinderen, snap ik zeker dat plantjes uit drogen. Ik heb een vaste dag dat ik mijn plantjes water geef en zet dan een stempel (met een plantje-Action )op mijn kalender. Zo hou ik het goed bij, want ja die vaste dag, daar ben ik wel flexibel in 😂, maar zo is het wel zichtbaar, wanneer ze zorg nodig hebben.🪴

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke paddenstoelen, helemaal passend bij de tijd van het jaar, leuk het jute band met de grote knoop erbij
veel plezier met het feestje van Eva
groetjes ellen

GerJanne zei

Wat een enige herfstkaartjes maakte je!
En was je moe na het kinderfeest? Heeft Eva genoten? Daar gaat het om natuurlijk.