analytics

vrijdag 24 november 2023

een kaart en een stoeltje voor Charline

Goeiemorgen bloggers,

Het is vrijdag en daarom vandaag voorlopig een laatste stoeltje, het derde op rij. Dit ging naar Charline met een passende kaart er bij. Omdat het een witte geboortekaart was met de naam in goud, is ook mijnkaart eenvoudig gebleven. Mag ook een keer hé? 

Gisteren hadden we onze eerste workshop met kerstkaarten en de deelnemers vonden het fijn. Mijn middag bestond voornamelijk uit papier en onderdeeltjes snijden voor de kaarten, ook meteen voor de workshop van volgende week. En zelf ga ik er ook een serie mee maken vandaag. Omdat alles netjes klaar ligt, kan ik na mijn blogbericht meteen starten. Gisterenmorgen maakte ik nog een leuke serie van 6, dus de teller loopt op. Ik hoop veel volk te mogen verwachten op de kerstmarkten, dus moeten we ook best wat voorraad mee hebben. En als alles verkocht zou geraken, moet ik nog heel snel aan de slag om mijn eigen kaarten te maken. We zien wel. Er zal nog wel wat over zijn. 

Maar eerst het stoeltje met de kaart:





5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stoeltje en het bijpassende kaartje mooi op elkaar afgestemd
succes met je workshop en het maken van je eigen kaartjes
groetjes ellen

Diny zei

Wat ontzettend schattig allemaal Nancy....en zo mooi in de stijl van het originele kaartje!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Claudia's kaartjes zei

Leuk gemaakt!!
Awesome
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

GerJanne zei

Ah wat leuk weer!! En ja zondag ben ik jarig, klopt!! Haha, jij dus ook te laat voor, net als ik bij jou...

marian zei

Een schattig stoeltje en de kaarten die ik gemist had zijn ook allemaal prachtig. Tjonge jonge wat doe je toch veel, geen wonder dat je er nachtwerk van moet maken. Ook op tijd je rust nemen hè, voldoende slapen , anders houd je dat niet vol.
Succes gewenst met alles en groetjes van Marian.