analytics

donderdag 23 november 2023

elke donderdag een kerstkaart - cosy nights

Dag bloggers,

Oeps! Ben wat later dan 6u vandaag... Gisterenavond was ik nog bezig met het afwerken van een serie kaarten en daardoor lag ik alvast veel te laat in mijn bed. Maar ze zijn afgeraakt, alweer een serie van 30 kaarten die klaar zijn. Yeeh!! (en het was half 3 vannacht, daarom mijn iets latere post vandaag) Maar het kon want vandaag heb ik een inhaaldagje verlof en dat ga ik in mijn ateljee doorbrengen. En ik kan deze extra tijd goed gebruiken ter voorbereiding van onze kerstmarkten...

Vandaag krijgen jullie nummer 4 uit een serie van 6 kaarten. Allemaal naar voorbeeld van de te liften kaart van Rosina. Ik vind deze ook zo'n schatjes... En het egeltje op zijn schommelstoel staat ook alweer op een wobble, dus die kan lekker heen en weer wiebelen...


Deze mag alweer op het blog van 52 weeks to Christmas!
Vannacht nog even geteld, de kerstkaartenteller staat op 212 stuks nu... Ik duik nu mijn ateljee in en ga nog lekker verder doen vandaag... 

Wow, ik lees net op het blog van Annemarie en Merit dat hun kerstkaarten bijna allemaal geschreven zijn en klaar liggen om op te sturen. Het was dit jaar ook mijn voornemen om dat te doen. Maar omdat Laura, Caroline en ikzelf ons nu hebben ingeschreven om op 3 kerstmarkten te staan, 3 weekends na elkaar, kan ik pas daarna mijn eigen kaarten schrijven. Wat verkocht is, is weg natuurlijk. Maar dat maakt het wel wat spannend. Ik ga wel vooraf adresetiketten maken en inlegvellen zodat het wat sneller vooruit gaat, da's alvast het plan. 

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is leuk Nancy!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke afbeeldingen. Succes met de voorbereidingen voor de kerstmarkten en geniet van je vrije dag!
Groetjes, Caroline

martina's kaartjes zei

een leuk en lief kaartje heb je gemaakt...
ik zou zeggen, vergeet niet te slapen ? =)
Bij mij is dat ook, eerst de collega's en kerstmarktje scouts laten kiezen, dan is de rest voor mij,
meestal wordt het dan een speedy modelletje om toe te komen
succes en geniet er van,
wij weer op weg naar ziekenhuis voor controle,
grtjs, Martina
x

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een mooi kaartje met de schattige plaatjes zo leuk ook op het labeltje een schattig plaatje
ik moet ook nog beginnen met schrijven, moet nu eerst even mijn weg vinden tussen de bestralingen van mijn man door, want er lopen ook veel afspraken door elkaar heen
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw 212 kerstkaarten....megaveel Nancy. Wat leuk dat het schommelstoeltje op een wobble is geplaatst, dat geeft net wat extra's. Een leuke kerstkaart, geniet van je verlofdag. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

wat een leuk knus kaartje... maar wat een werk hebben jullie zeg met al die kerstkaarten voor de kerstmarkten...halve nacht nog aan de knutsel.
Inderdaad maar adresstickers maken en inlegvellen gaat het straks wat sneller...
Wij hebben het dit jaar eerder gedaan ivm met Merit haar zwangerschap...en dat was dus maar goed, we maken samen en af zonderlijk van elkaar, daarna alles op een hoop en dan verdelen....
nu liggen ze heerlijk klaar.
Gezellig dat je meedoet vandaag met een wekelijkse kerstkaart.
Fijne dag, lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Caroline zei

mooie scrapkerstkaart
groetjes Caroline

Jantine zei

Wat een leukerd is dit ook weer, Nancy! En wauw, tot diep in de nacht bezig en dan toch alweer zo vroeg op...geniet van je Ateljeedagje vandaag.
En mijn kaarten zijn ook nog niet geschreven hoor.
Ieder jaar denk ik dat we adresetiketten moeten maken en ieder jaar opnieuw bedenk ik dat in november/december...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Nancy....ziet er gezellig uit!
Succes met de kerstmarkten!
Groetjes Diny

Claudia's kaartjes zei

Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
Awesome card
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

joke zei

Jeetje, 212 kaarten, dat zijn er wel heel veel al. Leuk dat je deze op een kerstmarkt gaat verkopen. De kaart van vandaag is weer een schatje. Geniet van je vrije dag.
Groetjes Joke

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke 4e kaart is dit geworden Nancy. Mooi papier in deze kleuren en leuke plaatjes. Succes op de kerstmarkten en met het schrijven van je kaarten.
Groetjes Antje

Kaartenkraam zei

Leuk zo'n wobble kaart, als het egeltje maar niet te hard schimmelt want dan morst hij zijn chocolademelk!!

groetjes van Ank

GerJanne zei

212???? Jij spant de kroon denk ik!
Deze is ook leuk! Dat blok ken ik! Erg leuk!

!neke zei

Super leuk Nancy !
groeten Ineke
DT 52 WTC