analytics

maandag 13 november 2023

een kaartje speciaal voor jou

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Het onze zat vol theater! De Western is in première gegaan en beide voorstellingen kregen een staande ovatie! Nog 3 weekends te gaan... Je kan altijd een kijkje nemen op www.vaarttheater.be

Maandag vandaag en mijn ingekorte verlofweek zit er weeral op. Natuurlijk heb ik bijlange niet kunnen doen van wat ik allemaal van plan was. Maar wat ik maakte voor de komende kerstmarkten, daar ben ik heel tevreden over... Maar dat zien jullie later nog wel. In september maakte ik speciaal voor de kunstenmarkt droogbloemkaarten. Deze had ik nog niet laten zien... Ze waren erg in trek. Denk dat ik ze volgende zomer nog wel een keer maak... 









Hier de theaterbende van onze Western 'Vede Vidi Vestern' met vooraan in het midden dochter Caroline en helemaal rechts manlief... En ikzelf maakte het kostuum van mijn dochter... Je ziet haar geweldig roze cowboyboots niet maar daar heb ik me op gebaseerd. Die had ze als eerste... 





4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooie kaartje met de echte boeketjes droogbloemen erop geweldig
wat een leuke foto van de toneelgroep bij elkaar
groetjes ellen

Marijke zei

Dat zijn weer een hele serie mooie kaartjes! Leuk met al die bloemetjes! Blijven die wel goed met verzenden? Erg leuk gedaan! Groetjes Marijke

Claudia's kaartjes zei

prachtig gedaan,
this is so nice.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Marfien zei

Wat een leuke kaartjes zijn dit. snap wel dat die goed verkopen
Leuke foto van de toneelgroep