analytics

dinsdag 14 november 2023

Maxime en Axel getrouwd

Dag bloggers,

Soms krijg ik zo van die uitdagingen waarover ik even moet nadenken. Serge is daar echt een straffe in. Hij moest in september naar een huwelijk van vrienden en die zitten in de paardenwereld en doen ook mee aan dressuur-wedstrijden. Kwam hij hier in de zomer af met een paardenmedaille... Of ik zo iets kon maken maar dan op een kaart. De uitnodiging van het huwelijk kreeg ik later nog toegestuurd. En ja, dan begin ik na te denken hoe ik alles kan combineren. En het is gelukt, haha!! Geen uitdaging gaan we uit de weg hé! 


Vooraan twee rozetten met de letters van de namen van het koppel. In het midden de tekening in touw die op hun uitnodiging staat.


De kaart zelf werd een drieluik. In zwart en wit want zo was ook de uitnodiging. 


Rechts op deze foto zie je de rozet die ik kreeg waarop ik me moest baseren om deze kaart te maken. Dat is een medaille die het winnende paard krijgt bij dressure-wedstrijden... 


De uitnodiging kreeg ik digitaal. Deze tekening stond er op. Ik tekende ze over en kleefde ze met touw op het middelste deel van de kaart...



7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de rozetten wat een leuk idee van het touw om daar de gezichten mee te maken
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

wauw, over een geslaagd kaartje gesproken ! die is heel leuk geworden, zullen ze zeker wel heel erg blij mee geweest zijn
grtjs,martina

GerJanne zei

Wat ontzettend gaaf!! En een goed idee om die tekening met touw na te maken. Wat zullen ze verrast geweest zijn!

Scraptastisch zei

Wouw Nancy, dit heb je super gedaan! Hele mooie rozetten en de pentekening met draad overgetrokken vind ik een heel nice detail!!! Deze kaart staat vast nog te pronken want het is een plaatje!!!
groetjes Gerie

!neke zei

Super leuk !!!!
groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

das een toffe kaart. Zo mooi.
Wonderful creation
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Nancy Soetaert zei

Supertof gedaan!
Groetjes
Nancy