analytics

dinsdag 7 november 2023

Hope

Dag bloggers,

Ik ben op tijd aan mijn dag begonnen. Straks komt mijn geweldige poetshulp en ik heb hier een opruimactie gehouden. Eva en Noah kwamen slapen want hun mama repeteert deze week bijna alle dagen in onze nieuwe theaterproductie. Eva is net wakker en zit gezellig bij mij aan tafel. Over 20 minuten moet ik vertrekken want ik werk vandaag dus nog. Ze gaat hier net een yoghurtje eten en heeft mijn lepel gepikt want ik had voor haar en Noah wel yoghurtjes klaar gezet maar was de lepel vergeten. Morgen is ze jarig, dan is er weeral feest... En ja, de foto's van de jarigen hebben jullie nog te goed...

Vandaag een eenvoudig kaartje. Een collega van een ander depot die sinds enkele maanden op pensioen is, kreeg verontrustend nieuws over zijn gezondheid. Het ziet er echt niet goed uit en daarom wilden zijn collega's voor hem een mooie kaart... En als we iets kunnen maken om iemand op te beuren, dan doen we dat. Een mooi papier en de fijne Hope-stans. Meer heb je niet nodig om dat te doen... 



5 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Een mooie kaart , ook al is het een beladen kaartje , Wat is het toch akelig als je dit te horen krijg.
groetjes Marjan.

Creaellenknutselsite zei

wat een stijlvol kaartje om iemand een hart onder de riem te steken
groetjes ellen

marian zei

Super mooie kaarten heb je de afgelopen week weer gemaakt. Succes gewenst met de vele en drukke bezigheden die je nog te wachten staan.
Groetjes van Marian.

Claudia's kaartjes zei

heel mooi gedaan

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

GerJanne zei

Oh zo naar. Wat hoor je het toch veel om je heen, he? Je hebt een Een heel mooie kaart om iemand een hart onder de riem te steken.
Geniet morgen van het feestje van Eva!