analytics

donderdag 2 november 2023

elke donderdag een kerstkaart - 'T is the Season to be Jolly!

Dag bloggers,

Gisteren had ik dus een vrije dag. 1 November is een feestdag bij ons in België. Weet eigenlijk niet of er in Nederland gewerkt wordt... Ik heb mij de hele dag in mijn ateljee bezig gehouden en maakte 6 projecten. 5 kaarten en 1 doos... Had eigenlijk meer willen doen maar de inspiratie die ik nodig had, ontbrak. En ik werd moe dus ben dan maar gestopt tegen het avondeten. En dat was ik vergeten... Ik had de dag ervoor boodschappen gedaan maar geen vlees mee gebracht. Voor de vis die nog in de diepvries zat, had Yannick geen zin. Hij had een vriend op bezoek en ze keken voetbal, dus hij had ook geen zin om te koken. Manlief was vrij laat terug van het werk...  Dus hebben de mannen pizza besteld en ik heb een kliekje pasta gegeten... Ach ja, moet kunnen... 
Vandaag ga ik terug een dagje werken en morgen ben ik alweer thuis. Maar dan is het feest, morgen meer daarover... 

Voor de uitdaging van 52 weeks to Christmas maakte ik alweer een serie kaarten. Het zijn er 6 verschillende geworden, telkens dezelfde sketch maar iedere keer een beetje anders. Vandaag toon ik de eerste. Deze doet mee aan de uitdaging... Zijn ze niet schattig, deze leukerds? 
Ah ja... De muisjes onderaan staan op een woblle, die wiebelen gezellig over en weer... 


15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk je kaart schattige plaatjes. In NL was het een katholieke feestdag 1/2 nov helaas wegbezuinigd. Liefs Anita

Antjes kaartcreaties zei

Het is zeker een leuke kerstkaart geworden Nancy. Wat een schattige plaatjes. Ben benieuwd naar je andere vijf kaarten.
Fijne dag Antje

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk papier!
Groetjes, Caroline

Caroline zei

wat een leuke muizenfamilie op deze kaart, lief kaartje
groetjes Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt Nancy! Heel mooi gedaan zo met de sketch! Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52 weeks to christmas!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Moet zeker soms kunnen, een gemakkelijke maaltijd. Je hebt een leuke kerstkaart met de sketch gemaakt. Dat papierblok met lieve plaatjes heb ik ook en ik ben ermee bezig op het moment.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC Nancy.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Wat een leuke diertjes op je mooie kaart, Nancy! En 1 november is bij ons geen vrije dag, helaas...
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Een super leuke kerstkaart heb je weer gemaakt. Nee hier in Nederland geen vrije dagen voor Allerheiligen en Allerzielen 1 en 2 november.
Maar ik las dat je er een productieve vrije dag van hebt gemaakt.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Nee hier in Nederland is 1 november geen feestdag. We hebben veel feestdagen ingeleverd voor loon! Je kaartje is weer leuk! En dan weer 6 keer. Toe maar! Je bent goed bezig hoor! Ik vind die muisjes zo leuk! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige plaatjes alles leuk verwerkt in de sketch
groetjes ellen

joke zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt met de schets en gelijk alweer 6 stuks. Hier in Nederland is het geen feest/vrije dag.
Groetjes Joke

Diny zei

Wat een schattige kerstkaart Nancy!
Soms komt het anders uit dan je gepland had he....is het toch nog goed gekomen met het avondeten!
Groetjes Diny

!neke zei

Helemaal leuk met die plaatjes erbij !
groeten Ineke
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

Mooie kerstkaart ter herinnering aan Rosina!
Fijn dat je meedoet met onze challenge Nancy.
Groetjes
Nancy 52WTC

Colien zei

Superleuk gelift, mooi kaartje is het geworden!
grtz Colien [52WTC]