analytics

dinsdag 17 januari 2023

Sonja 80

Dag bloggers,

In december werd vriendin Sonja 80. Ik maakte voor haar een kaart van ons zelf en die krijgen jullie morgen te zien. Deze was op vraag van vriendin Monique. Voor een 80-jarige mag de kaart dan ook wel extra feestelijk zijn niet, zeker als je in december jarig bent... Nu maak ik de foto's van dit model kaarten meestal langs 2 kanten omdat de achterste zijde niet altijd zo scherp is. Maar toen Monique de kaart kwam halen, was Sonja er bij en moest het een beetje stiekem gebeuren. Dus heb ik maar 1 foto van deze. Maar jullie kunnen je wel inbeelden dat de afbeelding wel scherper was, niet? Sonja houdt trouwens van uilen en ik was er niet zo uit of dit nu een uil of een ander gevleugeld dier is... Het kan er best voor doorgaan vond ik zo... 



4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd voor Sonja, zal ze vast wel blij mee zijn
grtjs, martina

Anita van Deur zei

Prachtige kaart voor de jarige. Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke uil wat is hij lekker warm ingepakt dat is wel nodig met dit weer want het is best koud
leuke vorm kaart heb je gebruikt
groetjes ellen

GerJanne zei

Heel leuk kaartje voor 80 jarige Sonja!