analytics

dinsdag 24 januari 2023

Gaby 45

Dag bloggers,

En nu ik toch met gepersonaliseerde verjaardagskaarten bezig ben, hier de derde op rij. Deze ging naar Gaby die 45 werd en van tennis houdt... En meer moest dat niet zijn. Gever was in elk geval tevreden. Ik zelf eigenlijk ook. Wat vind ik die super grote cijfers toch leuk om op een verjaardagskaart te zetten!! 



Ik heb niet zo veel te vertellen en ga nog even een kaart maken. We hebben een collega die al even ziek is en ik ga voor hem vandaag een fruitmand bestellen en laten afgeven... Over een uurtje moet ik ook werken, dus snel zijn is de boodschap! 
Fijne (werk-)dag allemaal!

Oh ja! Morgen is het kleurenkaartenteam! Niet vergeten hé! Mijn kaart staat al klaar (gelukkig maar!) Tot morgen!! 

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk werd deze en inderdaad, de cijfers zijn top !
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Hoi Nancy toffe kaart, enne maar goed dat je het zei van de KKT kaart.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi persoonlijk kaartje gaaf het net en het racket erbij
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuk deze tenniskaart! Je moet ook maar net zo een stans in je bezit hebben hè. Maar hij is er perfect voor, ook het model van je kaart is superleuk gevonden! Ik ben fan!!