analytics

donderdag 19 januari 2023

elke donderdag een kerstkaart - a Verry Merry Christmas to You

Dag bloggers,

Amai, nu schrijf ik mijn bericht en net als het af is, tik ik op een toets en was het weg. Kan ik helemaal op nieuw beginnen... En ik was er stipt om 6u terug mee klaar, hoe geweldig is dit! Net op tijd om te posten op 52 weeks to Christmas. 

Gisteren ben ik nog iets vergeten te vermelden. Manlief was jarig. Ik was zo bezig met de 80ste verjaardag van Sonja dat ik vergeten was de 'net-nog-niet-60ste-verjaardag' van mijn man te vermelden. Niet dat ik het vergeten was. Zijn kaart en kado stonden klaar tegen dat hij wakker was maar hij moest niet werken en ik wel... 's Avonds hebben we het wel goed gemaakt met een etentje en een theatervoorstelling. We hadden afgesproken met de dochters in een klein restaurantje en daarna zijn we naar de nieuwjaarsconference gegaan van Kamal Karmach. Zij die hem nog niet kennen, moeten maar eens googelen. Die man is echt geweldig! Wat een energie heeft die toch!! En hij is écht wel grappig!!
Dat we op de eerste rij zaten, was ook mooi meegenomen. Tja, ik doe zelf al 25 jaar de reservaties in ons eigen theater en als we dan zelf ergens naartoe gaan, wil ik ook wel de beste plaatsen hebben... Vroeg er bij zijn is de boodschap, dat leer je wel! 

Donderdag dus kerstkaartendag. Gisterenmorgen maakte ik deze kaart nog in het thema van de uitdaging van december. Het papier lag nog op mijn tafel, dus de kaart was snel gemaakt. Wat hou ik toch van deze kleurencombo, vind het papierblok dan ook geweldig!!


Vanavond of morgenvroeg doe ik mijn eigen kerstkaartenrondje. Benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben deze week!

OK, voor de computertechneuten onder jullie heb ik nog een vraagje... Ik wil al zo lang mijn profielfoto veranderen maar weet niet hoe ik dat moet doen. Iemand een idee? Denk dat ik verder moet graven want in Blogger zelf kan het niet. Ik denk niet dat iemand mij nu nog zou herkennen als je me tegen komt, de foto op mijn blog is al meer dan 10 jaar oud... haha!! 

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Nog gefeliciteerd met je man, leuk zo`n voorstelling lachen is gezond! Mooie kaart laat je zien met dit kerstblok. Liefs Anita

Caroline zei

Heel mooi, groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

als nog gefeliciteerd met je man gezellig om dan uit eten te gaan met het gezin en daarna naar het theater,

weer een mooi kaartje met het leuke dp zo leuk hoe je er weer een ander kaartje mee hebt gemaakt
wat betreft het veranderen van je foto op je blog zou ik ook zo gauw niet weten zal eens kijken of ik het bij mij op het blog kan vinden
groetjes ellen

Creaellenknutselsite zei

Ben ik nog even heb je een mailtje gestuurd over de foto veranderen op je blog ik hoop dat het lukt en anders hoor ik het wel
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Je laat ons vandaag een mooie kaart zien en dit papier is inderdaad prachtig.
Als je op je blog op je profiel klikt, kun je je profiel bewerken en zo ook de foto veranderen denk ik. Succes!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je man, wat een fijne avond hebben jullie er zo te lezen van gemaakt.
Nog zo'n prachtige kaart in die mooie natuur tinten...
Gezellig dat je vandaag er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Fijn dat Mr en Mrs Claus nog warm bij jou in huis geparkeerd staan...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie sfeervolle kerstkaart Nancy en nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man Nancy.
Wat een sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt met dit mooie designpapier met de gouden accenten. De kleurencombinatie is zeker mooi.
Ik heb je een mail gestuurd hoe je je profielfoto kunt wijzigen.
Hoor het wel als het wel of niet gelukt is.
Succes!!
Groetjes Antje

Laurespage zei

Nancy, gelukkig dat je kaartje voor je man al klaar was…. Dus blijkbaar was het gezellig. Ja, dat moeten we doen genieten van de kleine gelukskes. En je kaartje dat je laat zien is heel mooi in fijne kleuren. Groetjes, laurette

marian zei

Allereerst nog hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je man. En zo te lezen hebben jullie een gezellige avond gehad.
Je kaartje is weer heel erg mooi geworden met dat mooie papier.
Groetjes van Marian.

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi kaartje, papiertjes zijn erg mooi.
gr Alma

Nancy Soetaert zei

Genieten van alle momenten, groot gelijk!
Tof kerstkaartje Nancy
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

PIKO hobbyblog zei

Wat een mooie sfeervolle kerstkaart Nancy en nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Liefs,
Pia

GerJanne zei

ha Nancy, ja die foto is al bijna 12 jaar oud of ouder.....ik heb nog nooit een andere gezien..
Nog van harte met je man! En wat leuk om naar een voorstelling te gaan en natuurlijk wil je dan de beste plaatsen! Dat is dan echt genieten!
Je kaart is ook weer mooi en je hebt al antwoord op je vraag zie ik!

Femminde zei

Wat een leuke kart is het geworden!! En nog van harte met de verjaardag van je man.
Is het niet een foto die je in google of zo kan veranderen?? Ik zou het ook niet precies weten eigenlijk.
Je krijgt vast wel een goed advies van iemand.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Heel mooi je kaart !!!
En uitje klinkt ook goed !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Marjolein zei

Dat is een mooie kaart! En een beetje laat, maar niet minder gemeend; van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man.

Groetjes Marjolein