analytics

donderdag 12 januari 2023

elke donderdag een kerstkaart - kerstbomen dus...

Dag bloggers,

Wat waait het buiten zeg... Ik was vannacht al wakker en hoorde het toen ook al. Gelukkig heb ik terug nog wat geslapen maar de wind is nog steeds om het huis aan het gieren. Zoonlief is al onderweg met de fiets, ik hoop dat het wat meevalt... 

Vorige week moesten we kerstbomen op onze kerstkaart laten zien, ik maakte meteen een setje van 2 zodat ik voor vandaag ook mijn kaart al klaar zou hebben. Het papier ligt nog op mijn werktafel zodat ik er nog meer in deze serie kan maken. Moet wel lukken tegen volgende week. 
Hier dus mijn tweede kerstbomenkaart van dit jaar. Ik vond het papier zo mooi op zich dat ik er verder niets mee gedaan heb, enkel een kraftpapier er achter op te matten... 





15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het is ook mooi papier Nancy, en dan krijg je ook een mooie kaart. Ook hier is het heel slecht weer, het waait hard en de regen kwam met bakken tegelijk uit de lucht vallen, fijne dag liefs Anita

GerJanne zei

Ach ja, mooi en snel deze kaart! EN inderdaad is het net herfst! Heel veel wind! EN regen....echt slaapweer! 😉😁

Caroline zei

wow dit is een fantastische kaart
groet Caroline

Creaellenknutselsite zei

Hier ook een harde wind en de regen komt met bakken uit de lucht ik hoop dat het wat later op de ochtend droog wordt want ik moet nog boodschappen doen.
wat een mooi kaartje met het mooie dp je hebt inderdaad niks meer er bij nodig
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooie kaart en met dit papier ben je snel klaar!
Hier waait het ook heel hard.
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

ja inderdaad het papier heeft verder niets nodig...
mooie kaart, in prachtige tinten.
Nou he wat een wind, hier waait het ook ontzettend aan de kust...zag net nog even windkracht 8 .
Oei op de fiets te hopen dat hij voor het windje heeft ....en balangrijk dat de wind als hij terugkomt draait....
Fijne dag toegewenst oppassen als je naar buiten gaat.
Gezellig dat je er vandaag weer bent met de wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Kaartenkraam zei

Het papier is inderdaad prachtig, daar hoef je verder ook niets mee te doen, mooie kaart!

groetjes van Ank

marian zei

Een prachtige kerstkaart weer deze week met de kerstbomen.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Ja dit is mooi papier en behoeft ook niets meer erbij! Mooi kaartje geworden. hier ook een flinke woei en niet leuk de hond uitlaten met dit weer! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

PIKO hobbyblog zei

Wat een prachtige kerstkaart zo.
Groetjes,
Pia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart heb je met dat mooie dessin-papier gemaakt Nancy. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart Nancy, dit is inderdaad een leuk papierblok, lekker feestelijk met de gouden accentjes hier en daar.
Groetjes
Nancy 52WTC

Marjolein zei

Ja, je hebt groot gelijk. Het papier is prachtig! Deze kaart heeft niets meer nodig, erg mooi. Groeten Marjolein

Antjes kaartcreaties zei

Hoi Nancy,
Het papier is zeker heel mooi en heeft niets extra's meer nodig. Mooi met het craftpapier als achtergrond.
GroetjesAntje

!neke zei

Heel mooi dit papier !!!
Het is een mooi geheel geworden !
Groeten Ineke
DT52WTC