analytics

donderdag 5 januari 2023

elke donderdag een kerstkaart - winter wonderland

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie lieve reacties op mijn blog van gisteren. Het was een mooie uitvaart en het was fijn om mijn familie nog een keer te zien, zij het dan maar kort en enkel tijdens de uitvaart en op het kerkhof. Het weer zat niet echt mee, dus lang napraten hebben we niet kunnen doen. Maar ik hoop toch dat ik ze snel weer terug ga zien, zij het dan in betere omstandigheden... 

Bij 52 weeks to Christmas vragen ze deze week een kaart met kerstbomen. En als ze dat daar willen, dan maken we die, zij het dan 's morgens vroeg, net voor het posten er van. Ik was toch al om 4u uit mijn bed, dus kan een kaart maken er zo vroeg wel bij... Ik heb er meteen 2 gemaakt, dan heb ik die voor volgende week ook al meteen klaar liggen. 



16 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi! Prachtig plaatje. Fijn dat het een mooi afscheid was!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart voor de challenge Nancy.
Nog gecondoleerd met het overlijden van nonkel Ward. Je hebt een mooi bericht over hem geschreven. Sterkte!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie plaatje met de hertjes en de leuke details
groetjes ellen

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart.

Lieve groet, Petra

Jantine zei

Heel mooie kaart, Nancy! En nog gecondoleerd met het verlies van nonkel Ward. Ik heb je mooie in memoriam van gisteren nog even gelezen <3
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat was niet zo'n mooi begin van het jaar Nancy, nog gecondoleerd met het overlijden van je oom. Je was al vroeg op vanochtend en je hebt een mooie kerstkaart gemaakt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

nog gecondoleerd, heb even het bericht terug gelezen.
je kaart is prachtig.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging kerstbomen op je kaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat sta jij vroeg op Nancy! Je kerstkaart is weer prachtig! Leuk dat craft met het groen en goud. Het lieve plaatje met de rendieren maakt het helemaal af. Ik lag net in bed toen jij eruit stapte. Kon niet slapen dus heb ik tot 3 uur een kaart zitten maken. Manlief lag heerlijk te slapen.
Nog sterkte met het verlies van je oom. Wij zijn het jaar geƫindigd met een uitvaart van een dierbare. Lief en leed, het hoort er helaas allemaal bij.
Wat een stralende gezichten van de meisjes, wat zijn ze trots op hun zelfgemaakte kaarten. Hartverwarmend!
Groetjes Antje

Marijke zei

Een mooi kaartje en weer zo vroeg! Je bent echt een vroege vogel hoor! Dit papier leent zich mooi voor kaartjes! Ik heb dat boek ook en kan er geen genoeg van krijgen, zulke mooie dingen staan erin! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

marian zei

Wat een mooie kaart heb je ook deze week weer gemaakt,en dat nog wel op zo'n vroeg moment.
Ja op een bepaalt moment moeten we ook afscheid nemen van familie leden, maar fijn als dat allemaal goed gaat. Sterkte gewenst.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart, tof papier!
Mijn deelneming bij het overlijden van je 'nonkel' Ward!
Je hebt vast nog nooit zo'n stralende workshopdeelnemers gehad als deze lieve dametjes!
groetjes
Nancy 52WTC

Claudia's kaartjes zei

geweldige kaart. Zeer mooi. Bij Girlz Creative Christmas kan je meedoen met kerstkaarten. Thema deze week is Gnomes.
Very nice card.
grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

Colien zei

Superleuk kaartje, Nancy!
En gezellig dat je weer mee doet met de (wekelijkse) uitdagingen.
Nog gecondoleerd met het overlijden van je oom, heb even teruggelezen...
grtz Colien [52WTC]

Laurespage zei

Nancy,
een hele mooie kaart voor de uitdaging in hele fijne kleuren, en ook je kaartje voor Pipa is leuk. En deelneming bij het overlijden van je oom. Het is nooit leuk om iemand van de familie of vrienden te verliezen en zeker in de tijd van het jaar dat we eigenlijk zouden moeten kunnen feesten.
Groetjes, Laurette

!neke zei

Mooi Nancy !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT 52WTC