analytics

maandag 16 januari 2023

buttonkaarten voor Emiel, Emile en Eli

Dag bloggers,

10 dagen geleden zagen jullie nog een buttonkaart voor Pippa. Dat was net nog niet de laatste van vorige jaar. In december zijn Emiel, Emile en Eli ook nog jarig. Zij werden 11, 10 en 8 jaar. 
En omdat ik voor hun kaarten papier uit een winterblok gebruikte, heb ik in plaats van gewone cijfers, telkens plaatjes van een adventskalender gebruikt. Vond ik wel passen bij deze stoere jongenskaarten. En zo stond er ook meteen een diertje op de button. En hiermee sluit ik dan de buttonkaartenserie van 2022 voor Monique officieel af. Maar niet getreurd. Voor haar heb ik voor 2023 al een nieuw model voor de serie kinderkaarten. En de buttons worden nog niet opgeborgen. Daar heb ik ook al een nieuw projectje mee opgestart in het nieuwe jaar. Maar daarover binnenkort meer... 




Voila, ik ben wat vroeger opgestaan omdat ik nog een last-minute-bestelling kreeg voor een verjaardagskaart. Die ga ik nu nog snel maken voor ik moet gaan werken... En ja, manlief is overmorgen ook jarig, die moet ook nog gemaakt worden. 
Het was hier een weekend met hindernissen, het is allemaal niet gelukt om op tijd klaar te krijgen... Maar daarover morgen meer...
Ook het kerstkaartenrondje moet ik nog doen, komt nog, hou jullie reacties maar in de gaten... 


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat heb je dit leuk bedacht met de buttons. Je bent druk in de weer met alles, fijne dag liefs Anita

martina's kaartjes zei

helemaal leuk, deze reeks weer, en buttons, altijd een succes !
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met de gave buttons, wat een leuk idee om daar een advent kalender voor te gebruiken wat een schattige diertjes staan erop
succes met je last minute kaarten
groetjes ellen