analytics

vrijdag 20 januari 2023

Martine 64

Dag bloggers,

Dankjewel Antje en Ellen voor jullie reactie ivm mijn profielfoto. Hij gaat er aan komen, alleen is mijn bestand nog te zwaar. Maar het komt goed... 

Wat ben ik vanmorgen al vrolijk... Ik vond net de mail met onze jaarafrekening energie en we trekken terug! Ik heb de laatste maanden ons verbruik nogal goed in de gaten gehouden, de verwarming gaat een graadje lager en we hebben zo veel mogelijk de open haard gebrand. Alleen kan dat niet de weken dat de kerstboom staat. Wij zetten steeds een echte boom en die staat nogal dicht bij de open haard. Dan gaan de naalden te snel afvallen (wat ze dit jaar zelfs helemaal niet deden) en ik let uiteraard ook op om geen brandgevaar te hebben... 
En onze zonnepanelen werken sinds deze zomer terug. Ze waren 2 jaar buiten strijd en de firma's die kwamen kijken, vonden niet wat er scheelde. Uiteindelijk bleek het de meter in de kast te zijn die de standen niet kon doorgeven. En daar hebben we héél veel verlies door geleden... 
Maar ik maak dus een vreugdedansje want we moeten niets extra bijbetalen... Daar wordt een mens toch blij van, niet? 

Vandaag gewoon een verjaardagskaart. Ik heb niet veel speciale dingen meer die ik al kan tonen. Er wachten hier nog wel wat stoeltjes die bij de eigenaar moeten afgegeven worden maar die kan ik nog niet laten zien... 

Deze kaart maakte ik in opdracht. De zus van de gever werd 64 en daar mocht een mooie kaart naartoe. Let op het papier, de achterkant heeft hetzelfde motief maar blinkt weer mooi. De foto is niet zo geslaagd, altijd moeilijk om blingbling met kunstlicht te fotograferen... Moet ik op letten in de toekomst... 

Papier: Action
Tekst, cijfers en letters: Lawn Fawn



Fijn weekend allemaal! 
Ik begin aan mijn kerstkaartenrondje... 



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Sjieke verjaardagskaart mooie tinten. Altijd fijn als je terug krijgt, jammer van de meter. Liefs Anita

martina's kaartjes zei

een leuke bling bling kaart werd het, mooi
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een fijn bericht dat je niet hoeft bij te betalen bij ons komt de afrekening in maart pas maar we weten al wel dat wij niet meer gaan betalen daar hebben we al bericht van gehad
wat een mooi kaartje met het leuke dp en de gouden letters
groetjes ellen

Angelique zei

Mooie kaart met de gouden accenten en een leuk model. Dat is idd een lekkere meevaller als je niet bij hoeft te betalen.
lieve groetjes Angelique